Du ved, du er skruk når.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
14 svar
23 synes godt om
7. august 2014

Røverdatter

Opretter lige en hygge-grine-tråd. Jeg går nemlig og er total skruk for tiden, og griner ind imellem af mig selv og mine tanker/handlinger!

Svar på tråden hvis du er skruk, har været skruk, mærker at du bliver skruk lige om lidt eller kender nogen som er skruk.. Eller hvis du bare har lyst til at være skruk... Uanset om du er gravid eller ej!

Du ved, du er skruk når...

... du kigger på babytøj og seriøst overvejer at købe flere sæt, selvom du ikke er gravid, og ved at du ikke bliver det de næste mange måneder....

... du faktisk allerede har købt et babysæt str. 56...

... du meget nøje betragter ny-bagte mødre med deres babyer i barnevogne (eller slynge), og tager dig selv i at forestille dig, at du holder den lille baby..

... du en gang imellem forestiller dig, at det er DIG der er moren til en ukendt baby...

... lyden af babygråd næsten kan få dig til at græde af glæde... (du har i dette øjeblik glemt absolut ALT om dit eget barns (egne børns?) første måneder

... nysgerrigheden over for en venindes nyfødte bliver til besættelse...

Okay, jeg sidder lige og læser det igennem - jeg lyder jo komplet skør! Men det er vist ingen nyhed...

Kom med jeres, baby.dk'ere! Jeg ved, der er nogle herinde som er skruk! Og undskyld hvis tråden har været her før.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Røverdatter

Okay... Så det er kun mig der er skruk herinde? Føler mig helt alene

Anmeld

7. august 2014

sne190810

... Har siddet med en dårlig baby-maker app, hvor den kloner billeder af dig og kæresten sammen, for så at vise hvordan jeres baby kommer til at se ud 

Anmeld

7. august 2014

Røverdatter

sne190810 skriver:

... Har siddet med en dårlig baby-maker app, hvor den kloner billeder af dig og kæresten sammen, for så at vise hvordan jeres baby kommer til at se ud 

Okay vildt. Kan man få sådan én?

Anmeld

7. august 2014

sne190810

Røverdatter skriver:

Okay vildt. Kan man få sådan én?

Ja, men altså .... Det virker ikke, hvilket man jo godt kunne sige sig selv lidt

Men det afholdte mig nu ikke for at prøve

Anmeld

7. august 2014

Albertsen92

sne190810 skriver:

Ja, men altså .... Det virker ikke, hvilket man jo godt kunne sige sig selv lidt

Men det afholdte mig nu ikke for at prøve

Haha den prøvede jeg mens jeg var gravid.
Den sagde vi fik en med masser af mørkt hår. Og ud kom en helt lyshåret pige uden så meget hår

Anmeld

7. august 2014

Dina1987

Røverdatter skriver:

Opretter lige en hygge-grine-tråd. Jeg går nemlig og er total skruk for tiden, og griner ind imellem af mig selv og mine tanker/handlinger!

Svar på tråden hvis du er skruk, har været skruk, mærker at du bliver skruk lige om lidt eller kender nogen som er skruk.. Eller hvis du bare har lyst til at være skruk... Uanset om du er gravid eller ej!

... du kigger på babytøj og seriøst overvejer at købe flere sæt, selvom du ikke er gravid, og ved at du ikke bliver det de næste mange måneder....

... du meget nøje betragter ny-bagte mødre med deres babyer i barnevogne (eller slynge), og tager dig selv i at forestille dig, at du holder den lille baby..

... du en gang imellem forestiller dig, at det er DIG der er moren til en ukendt baby...

... lyden af babygråd næsten kan få dig til at græde af glæde... (du har i dette øjeblik glemt absolut ALT om dit eget barns (egne børns?) første måneder

Okay, jeg sidder lige og læser det igennem - jeg lyder jo komplet skør! Men det er vist ingen nyhed...

Kom med jeres, baby.dk'ere! Jeg ved, der er nogle herinde som er skruk! Og undskyld hvis tråden har været her før.....

Når man får malet kommende børneværelse, købt graviditetsvitaminpiller, drømmer om babyer...pyha kan blive ved du er ikke alene

Anmeld

7. august 2014

Mor Christa

Røverdatter skriver:

Man kigger på sin 2 mdr gamle datter og sikker efter endnu en graviditet og baby :p 

Anmeld

7. august 2014

Savannah

Man får tårer i øjnene ved duften af nyfødte.

Har en "babykasse" i soveværelse med pinligt meget babytøj, og man overbeviser sig selv om at det er klogt, for man får jo brug for det.

Man hellere end gerne skifter lortebleer bare fordi...

Og ikke har noget i mod gylp ned af ryggen fra venindens baby, men bare er glad for at holde ungen.

Man skuer efter alle barnevogne, klapvogne, kombivogne og kender både mærket og modellen....

Man får spontan ægløsning i køen i supermarkedet, fordi der er en mor med en baby foran en, der sender en et tandløst smil

Shit jeg er pinlig

Anmeld

7. august 2014

Sahara82

Man ved man er skruk når man stopper op når man ser en gravid for bare at stirre på maven! Misundelse er en grim ting, men det ER jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.