Det er sådan en skøn alder... NOT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

Levi&LilysMor

Vi har en dreng herhjemme som bliver 3 til oktober og han er ligeså slem!!! Vi er blevet sindssyge af det kan jeg så sige  Det har stået på i noget tid, men da lillesøster blev født for en måneds tid siden ændrede han sig fuldstændig... Han er blevet mega hysterisk og han hører bare ikke efter altid... Men når han endelig er i sit dejlige humør så er han så sød , giver krammer, kys, og hører efter 

Men håber nu snart han falder lidt ned igen så vi ikke skal høre på det fjolleri mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LevisMor skriver:

Vi har en dreng herhjemme som bliver 3 til oktober og han er ligeså slem!!! Vi er blevet sindssyge af det kan jeg så sige  Det har stået på i noget tid, men da lillesøster blev født for en måneds tid siden ændrede han sig fuldstændig... Han er blevet mega hysterisk og han hører bare ikke efter altid... Men når han endelig er i sit dejlige humør så er han så sød , giver krammer, kys, og hører efter 

Men håber nu snart han falder lidt ned igen så vi ikke skal høre på det fjolleri mere 

Vores bliver storebror til december, er også meget spændt på reaktionen  Han er meget stolt når han fortæller om lillesøster og han er superkærlig overfor familiens babyer, men om han kan håndtere én der flytter hjem til os permanent, ved jeg sgu ikke.. 

Anmeld

7. august 2014

Mettefpigen

Haha, sådan har min været de sidste 3 år ;-) :-P

Anmeld

7. august 2014

Happiness

Same same! Lukas er 3 år, og det har stået på i ja.. Godt og vel 6 mdr nu! 

Jeg synes det er ved at blive bedre efter vi har indført "Time-out". Når det eskalerer, bliver han fjernet fra situationen og sidder i 2 minutter i gangen. Bagefter snakker vi om at det er forkert at blive så hidsig (og slå, skrige, kaste med ting, whatever!). Han kan nu selv fortælle hvad han har gjort, der gør at han sidder der. Og er blevet god til at sige hvad han føler "Jeg er vred nu mor", istedet for at råbe. For det er ok at være vred, men ikke ok at råbe og skrige op Han falder stadig i, men det er oftere at han fortæller hvad han føler  

Men synes nu snart at den her fase har varet længe nok

Det hjalp mig lidt at læse det her (se billede) Den her bog fik mig ihvertfad til at stole på mig selv og mine forælderevner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2014

Skouboe

Min yngste havde 14 dage sidste år hvor hun ville vide hvor lang tid, der var til alting, og hun blev stiktosset, hvis svaret ikke var 8 minutter...

Anmeld

7. august 2014

Skouboe

Og Silja er i øvrigt lige blevet 4, og er godt nok blevet bedre, men vi har stadog nedsmeltninger mere eller mindre dagligt...

Anmeld

7. august 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
Skouboe skriver:

Min yngste havde 14 dage sidste år hvor hun ville vide hvor lang tid, der var til alting, og hun blev stiktosset, hvis svaret ikke var 8 minutter...

Ha, ha, Elias på 3 1/2 er dybt forelsket i tallet 8. Han kan tælle til 20, men siger hele tiden otte, der er bestemte trappetrin der skal være nr. Otte osv. Bliver skide sur hvis man siger det rigtige tal. Desuden blev han forleden dag virkelig vrissen over, at fortovet ikke fortsætter ud på vejen så han ikke behøvede at stå af cyklen for at gå over

Anmeld

8. august 2014

Levi&LilysMor

Mor11 skriver:

Vores bliver storebror til december, er også meget spændt på reaktionen  Han er meget stolt når han fortæller om lillesøster og han er superkærlig overfor familiens babyer, men om han kan håndtere én der flytter hjem til os permanent, ved jeg sgu ikke.. 

Uha ja Det er spændende  Kan huske vi var i Bilka hvor vi gik forbi en med barnevogn og der var han da henne og se ned i vognen.... Og vi fortalte ham også om baby i maven og hvad der skulle ske, men han har kun kigget ned i vognen spurgt hvor baby var og lige prikket til hende hvis han har kunnet se en plet på hende eller noget... Men tror han er bange for hende fordi hun har skreget meget da hun har haft ondt i maven  Men det bliver bedre en dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.