ble fri..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

majba

Kay skriver:

det kan variere rigtig meget... 

jeg har måtte gå til lederen et sted jeg var ansat da jeg oplevede en medhjælper råbe af børnene og tyranisere nogle af dem... ganske forfærdeligt  især når vi er nogle der er fagligt stolte og gerne vil gøre det bedste for børnene... 

kan så sige at jeg er uddannet med henblik på det socialpædagogiske.. og jeg ville faktisk få en del mere i lønd hvis jeg arbejde i institutioner med børn der er psykisk/fysisk handicappede end jeg får i en vuggestue... faktisk en betydelig højere løn... hvilket jo bestemt er med til at give det billed af at vuggestue pædagoger er nederst i "fødekæden" 

Ej puha! Har selv være medhjælper i en børnehave, hvor jeg oplevede at der var flere både pædagog og medhjælper der burde have et andet job! De brændte overhoved ikke for de små søde børn, og ønskede ikke at lave aktiviteter for dem!

Jeg virkelig overraskede over at du ville få mere i løn hvis du var et andet sted!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Kay

majba skriver:

Ej puha! Har selv være medhjælper i en børnehave, hvor jeg oplevede at der var flere både pædagog og medhjælper der burde have et andet job! De brændte overhoved ikke for de små søde børn, og ønskede ikke at lave aktiviteter for dem!

Jeg virkelig overraskede over at du ville få mere i løn hvis du var et andet sted!

ja sådan er virkeligheden desværre... også derfor jeg er meget ops på at finde det bedste sted til mine egne børn 

Anmeld

29. august 2014

majba

Kay skriver:

ja sådan er virkeligheden desværre... også derfor jeg er meget ops på at finde det bedste sted til mine egne børn 

Det kommer jeg virkelig også til når jeg engang får børn!

Anmeld

29. august 2014

Kay

majba skriver:

Det kommer jeg virkelig også til når jeg engang får børn!

Kan godt forstå dig, har det sådan at min datter bare ikke skal udsættes for nogle af de ting jeg ved foregår der ude

Anmeld

29. august 2014

majba

Kay skriver:

Kan godt forstå dig, har det sådan at min datter bare ikke skal udsættes for nogle af de ting jeg ved foregår der ude

Jeg er fuldstændig enig! Ikke 22 børn på samme stue med ligeglade pædagoger.. Sad engang til en møde hvor pædagogerne snakkede om et barn, de snakkede om de nok burde have meldt til kommunen at barnet med af omsorgssvigt. Hvad gjorde de, ingen ting! Dreng havde motoriske, sociale og sproglig problemer! Heldigvis fik storebroren en diagnose og familien kom i kommunens lys og fik hjælp!
Hård kost for en 17 årig at sidde og høre på.

Anmeld

29. august 2014

Røverdatter

Vi er midt i omgang ble-fri... Og hvilken omgang!! Min dreng er dog begyndt at blive bedre og laver stort hver dag på potte(eller toilet). MEN åh gud. Al det vasketøj med lort på, puha.. Skal virkelig tage mig sammen for ikke at sige ubehagelige lyde når han er i nærheden mens jeg ordner vasketøj (med lort på).. Han har desværre uheld hver dag i børnehaven - så der er dagligt vasketøj (med lort på)...
Og så er der lige lidt mere lort..... Det er sgu hårdt.
Men vigtigst er, at han gerne vil smide bleen og der intet pres er fra min side - andet end et par reminders om at gå på potten

I dag havde vi en snak om, hvor lorten ender når den er skyllet ud. Det var vældig sjovt. Han fik også lige forklaringen for, hvorfor vi laver lort. Hehe - det er sgu en fed alder!

Har ingen råd - for du (din pige) er langt foran os....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.