Anonym skriver:
Overskriften er nok lidt forkert, men ku ikk lige finde ud af hvordan jeg sku formulere mig
sagen er den, at jeg er anden gangs gravid...
- i min første graviditet vidste jeg præcis hvornår jeg var sådan og sådan + det og og det. Jeg farvede ikke hår, jeg drak ikke alkohol osv osv...
Denne gang, når folk spørger mig, hvor langt jeg er henne må jeg sige hvornår jeg er sat til i stedet for at sige uger, for jeg tænker ikke over det på samme måde...
-jeg har farvet mit hår, og har tænkt mig at gøre det igen , har her i varmen haft taget et halvt glas hvidvin og sådan...
Jer der har været gravid flere gange, har i også haft det sådan? Er man bare lidt mere loose med det hele eller hvordan? Bliver sådan lidt halv nervøs over diverse ting når jeg tænker over det...
Det skal lige siges, at jeg er en hormon bombe uden lige, og dette selvfølgelig også kan have indvirkning på mine tanker...
Jeg er ikke helt lige så meget oppe at køre over min graviditet, som første gang.. Og jeg har ikke så meget styr på ugerne heller

Men ved ca. hvor langt jeg er, for det meste

Mht. at holde sig fra bestemte ting, så indtager jeg ikke alkohol, jeg går ikke med parfume (andet end det, der er i min roll on) og jeg farver ikke hår. Udover det, bruger vi ikke sæbe, shampoo eller vaskemiddel med parfume eller parabener (eller andre hormonforstyrrende stoffer)