Jeg vil sige at jeg er mere afslappet som 2. Gangs gravid.
Jeg gik ALT ALT for meget op i det første gang. Jeg brugte ikke makeup, kun en mascara lavet på KOLORT.!!JA, du læste skam rigtigt.. Helsebutikkens bedste, og den var SÅ elendig.!
Dennegang bruger jeg så produkter fra Clinique, uden parabener og parfumer osv. Og jeg bruger det hver dag, både rens og makeup..
I min første graviditet brugte jeg KUN produkter der var svane- og astma og allergimærket. Denne gang bruger jeg shampoo og balsam som ikke har de mærker, fordi det bare fungere for mig da mit hår er SÅ ødelagt.!
Og mht mad osv, der spiser jeg nok også mere usundt denne gang end jeg gjorde med den første (jeg har f.eks mere lyst til is osv nu her i varmen) hvor med den første der spiste jeg mere sundt. Det har der bare ikke været overskud til denne gang.
Første gang farvede jeg ikke hår en eneste gang.
denne gang har jeg fået lavet lyse striber i en enkelt gang, de blev dog lavet 5 cm fra hårbunden. Men det var jeg simpelthen nødt til eftersom jeg er blond, og mit hår var farvet mørkebrunt før graviditeten. Så det var grimt og det lignede at jeg var halvskaldet. Så det fik jeg lavet.... En gang, og så heller ikke flere.
I min første graviditet drak jeg en mikro lille tår af et glas champagne til min svoger og svigerindes bryllup, og denne gang har jeg taget en mikro lille tår af noget rødvin. Det har været så lidt så lidt.
Og Ingen smøger. Begge gange.
Men ja, jeg har styr på hvor langt jeg er, og jeg læser troligt uge for uge.
Anmeld