Update på dumpetumpe - nu uden dumpe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
13 svar
10 synes godt om
5. august 2014

Christine

Jubiiii, i går fik jeg så det pokkers kørekort. Det var så i andet forsøg. 

Har skrevet om første forsøg her  https://www.baby.dk/debat/245588pi1/ordet-er-frit/saa-pinligt-altsaa-dumpetumpe.aspx

Lige nu går det mig mest på at det for pokker er sindssygt dyrt at tage en ny prøve!! Og jeg burde have klaret det i første hug. Men i det mindste var det 100% fejlfrit anden gang.

Nu skal vi til scanning i morgen og se om vores lille pige i maven er vokset og om det er nok, så det er rart at én bekymring er ude af verden (kørekort), for det er godt nok stressende at bekymre sig om den lille når man intet kan gøre og ikke kan se hvordan hun har det 

Men i det mindste føler jeg mig ikke som en dumpetumpe i dag - kun en tumpe i hvert fald så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

monzemussen

Christine skriver:

Har skrevet om første forsøg her  https://www.baby.dk/debat/245588pi1/ordet-er-frit/saa-pinligt-altsaa-dumpetumpe.aspx

Lige nu går det mig mest på at det for pokker er sindssygt dyrt at tage en ny prøve!! Og jeg burde have klaret det i første hug. Men i det mindste var det 100% fejlfrit anden gang.

Nu skal vi til scanning i morgen og se om vores lille pige i maven er vokset og om det er nok, så det er rart at én bekymring er ude af verden (kørekort), for det er godt nok stressende at bekymre sig om den lille når man intet kan gøre og ikke kan se hvordan hun har det 

Men i det mindste føler jeg mig ikke som en dumpetumpe i dag - kun en tumpe i hvert fald så 

Stort tillykke :-)

Sejt gået :-)

Anmeld

5. august 2014

Christine

monzemussen skriver:

Stort tillykke :-)

Sejt gået :-)

Tusind tak 

Anmeld

5. august 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Sådan!!! Tillykke med kortet Rigtig lækkert at få det i hus nu... og så skidt pyt med, at det ikke lige var i første hug

Krydser fingrer for, at der er gode nyheder til scanningen i morgen. Omend ikke andet, så i i hvert fald kan få lidt mere information om, helt præcist, hvilken betydning det har

Anmeld

5. august 2014

Mor til F

Christine skriver:

Tillykke med kørekortet Sejt gået! 

Held og lykke med scanningen

Anmeld

5. august 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Sådan!!! Tillykke med kortet Rigtig lækkert at få det i hus nu... og så skidt pyt med, at det ikke lige var i første hug

Krydser fingrer for, at der er gode nyheder til scanningen i morgen. Omend ikke andet, så i i hvert fald kan få lidt mere information om, helt præcist, hvilken betydning det har

Mange tak! Og for alle dine søde svar. Det hjælper alt sammen 

Jeg håber selvfølgelig også hun er vokset og ellers at alt andet ser fint ud, flow mv. 

Anmeld

5. august 2014

Christine

BabyFreia skriver:

Tillykke med kørekortet Sejt gået! 

Held og lykke med scanningen

Mange tak!

Pyh de scanninger kan jo skræmme livet af enhver - selv om det selvfølgelig ikke e meningen med dem 

Anmeld

5. august 2014

Ayasmor

Christine skriver:

Mange tak! Og for alle dine søde svar. Det hjælper alt sammen 

Jeg håber selvfølgelig også hun er vokset og ellers at alt andet ser fint ud, flow mv. 

Det var så lidt Giver du en update på scanningen i morgen?

Anmeld

5. august 2014

Christine

Ayasmor skriver:

Det var så lidt Giver du en update på scanningen i morgen?

Det gør jeg 

Anmeld

5. august 2014

Mor til F

Christine skriver:

Mange tak!

Pyh de scanninger kan jo skræmme livet af enhver - selv om det selvfølgelig ikke e meningen med dem 

Kender det alt for godt,  det er så ubehageligt Jeg nåede at blive scannet 10 gange med min datter, da hun lå under gennemsnittet.  

Og derudover mistede jeg tidligere tvillinger og har en kronisk tarm sygdom - så blev fulgt ekstra - puha det var hårdt. 

Heldigvis, er jeg nu mor, til en yndig lille pige fra den 04.07.2014

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.