Så pinligt altså! Dumpetumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.563 visninger
22 svar
10 synes godt om
17. juli 2014

Christine

Argh så skulle jeg til køreprøve i dag. Og selv om jeg kan køre fejlfrit med kørelærer, så kørte jeg som en total nybegynder med motorsagkyndige  Gik i stå, bilen løb baglæns ved standsning for rødt lys op ad bakke og overså næsten en cyklist OG JEG KIGGEDE altså i den retning.

De sidste to måneder har været et mareridt hjemme med dødsfald, pengenød, praktiske ting i forhold til skoleskift og institutionsskift. Derudover stress fordi baby i maven måske ikke vokser helt nok. 

Og alt det er jo bare dårlige undskyldninger, for det var MIG der fuckede op. Og skal på ferie om to dage, med min familie. De er fra landet og forstår ikke konceptet i at det kan være lidt svært at overskue den århusianske ferietrafik når man er vildt nervøs mv. Så de regnede med at jeg kunne køre osv på ferie, så det er ekstra nedtur. Hvor er det altså bare dumt! Jeg nægter simpelthen at tude over det, men det er godt nok meget tæt på. Det er SÅ irriterende!! Overvejede at være anonym, men synes jeg må stå ved at det er muligt at dumpe selv om man tror man ikke er dum og godt kan køre bil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Janni.

Op på hesten igen. Du skal ikke være så hård ved dig selv.
Det er menneskeligt at fejle.

Anmeld

17. juli 2014

stm2812

Christine skriver:

Argh så skulle jeg til køreprøve i dag. Og selv om jeg kan køre fejlfrit med kørelærer, så kørte jeg som en total nybegynder med motorsagkyndige  Gik i stå, bilen løb baglæns ved standsning for rødt lys op ad bakke og overså næsten en cyklist OG JEG KIGGEDE altså i den retning.

De sidste to måneder har været et mareridt hjemme med dødsfald, pengenød, praktiske ting i forhold til skoleskift og institutionsskift. Derudover stress fordi baby i maven måske ikke vokser helt nok. 

Og alt det er jo bare dårlige undskyldninger, for det var MIG der fuckede op. Og skal på ferie om to dage, med min familie. De er fra landet og forstår ikke konceptet i at det kan være lidt svært at overskue den århusianske ferietrafik når man er vildt nervøs mv. Så de regnede med at jeg kunne køre osv på ferie, så det er ekstra nedtur. Hvor er det altså bare dumt! Jeg nægter simpelthen at tude over det, men det er godt nok meget tæt på. Det er SÅ irriterende!! Overvejede at være anonym, men synes jeg må stå ved at det er muligt at dumpe selv om man tror man ikke er dum og godt kan køre bil 

Årh hvor skide ærgeligt Kan sagtens forstå du er skuffet, men det er hvad der sker. Glæd dig over du slipper dor at køre på ferien så og bare kan nyde det og slappe af

Anmeld

17. juli 2014

o1Mutte

Christine skriver:

Kan da lige give dig et lille smil så.. 

Da jeg skulle op til køreprøve dumpede jeg inden jeg overhovedet havde forladt P båsen! 

Anmeld

17. juli 2014

Morgensol

Jeg var også pisse nervøs da jeg tog kørekort for snart 10 år siden. Jeg dumpede første gang, jeg havde en skod sagkyndig der sad og råbte mig ind i hovedet fordi en anden bil blinkede forkert og jeg ik lige var tankelæser så jeg ku se at han skulle samme vej som mig. Efterfølgende var jeg ved at køre over for rødt og kørte for langsomt og for stærkt pga nervøsitet! jeg var dybt rystet og det samme var min kørelære! 

Anden gang fik jeg beroligende piller og min kørelære forsikrede mig om at det ik var den samme sagkyndige da det denne gang var en kvinde. Da vi skulle til køre valgte hun i sidste øjeblik at bytte tur og sørme om ikke det så blev ham den første alligevel!! der stoppede al effekt pillerne havde og jeg dumpede endnu en gang! 

3. Gang kom jeg ud med en sagkyndig der blev kaldt djævlen! Men han var bare så rar og rolig! Han tog det som en leg og lod mig bestå på trods af småfejl! 

Jeg var total grædefærdig de første 2 gange, men vidste i mig selv at jeg godt kunne køre bil! Og jeg lover dig for at det var en sejr da jeg bestod!!! 

Tro på dig selv, du kan godt!  

Anmeld

17. juli 2014

Christine

Janni. skriver:

Op på hesten igen. Du skal ikke være så hård ved dig selv.
Det er menneskeligt at fejle.

Tusind tak 

Men den var godt nok svær at sluge, føler mig så elendig. Håber jeg har det bedre med det i morgen..

Anmeld

17. juli 2014

Christine

stm2812 skriver:

Årh hvor skide ærgeligt Kan sagtens forstå du er skuffet, men det er hvad der sker. Glæd dig over du slipper dor at køre på ferien så og bare kan nyde det og slappe af

Ja, sådan må jeg hellere prøve at se på det  Mange tak!

Men jeg er ret chokeret over hvor dårlig jeg var og tror alle havde forventet jeg ville bestå, så jeg skuffer også lige andre 

Anmeld

17. juli 2014

Christine

o1Mutte skriver:

Kan da lige give dig et lille smil så.. 

Da jeg skulle op til køreprøve dumpede jeg inden jeg overhovedet havde forladt P båsen! 

Avs for pokker! Det er ikke sikkert du lige kunne se det sjove i det den dag? 

Det må også have været nervøsitet? Det var det i hvert fald her.

Anmeld

17. juli 2014

Christine

Morgensol skriver:

Jeg var også pisse nervøs da jeg tog kørekort for snart 10 år siden. Jeg dumpede første gang, jeg havde en skod sagkyndig der sad og råbte mig ind i hovedet fordi en anden bil blinkede forkert og jeg ik lige var tankelæser så jeg ku se at han skulle samme vej som mig. Efterfølgende var jeg ved at køre over for rødt og kørte for langsomt og for stærkt pga nervøsitet! jeg var dybt rystet og det samme var min kørelære! 

Anden gang fik jeg beroligende piller og min kørelære forsikrede mig om at det ik var den samme sagkyndige da det denne gang var en kvinde. Da vi skulle til køre valgte hun i sidste øjeblik at bytte tur og sørme om ikke det så blev ham den første alligevel!! der stoppede al effekt pillerne havde og jeg dumpede endnu en gang! 

3. Gang kom jeg ud med en sagkyndig der blev kaldt djævlen! Men han var bare så rar og rolig! Han tog det som en leg og lod mig bestå på trods af småfejl! 

Jeg var total grædefærdig de første 2 gange, men vidste i mig selv at jeg godt kunne køre bil! Og jeg lover dig for at det var en sejr da jeg bestod!!! 

Tro på dig selv, du kan godt!  

Det er simpelthen så tarveligt når de motorsagkyndige ikke behandler folk venligt! Det koster da ikke noget.

Her var han sådan set ok, så jeg har kun mig selv at bebrejde. Og der er ikke tvivl om at jeg kørte møg elendigt.

Kørte du så fint efter du bestod og fremover? For jeg er virkelig begyndt at tvivle på om jeg kan. Jeg ved jeg kunne før, men kørte også dårligt i går. Tror det er nervøsitet.

Anmeld

17. juli 2014

o1Mutte

Christine skriver:

Avs for pokker! Det er ikke sikkert du lige kunne se det sjove i det den dag? 

Det må også have været nervøsitet? Det var det i hvert fald her.

Overhovedet ikke, kunne ha begået mord på ham manden  

Ja var død nervøs, min fod hoppede på koblingen.. 

Men 2. gang gik det meget bedre, lavede stadig lidt fejl, men bestod.  

Krydser for dig når du skal op igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.