Argh så skulle jeg til køreprøve i dag. Og selv om jeg kan køre fejlfrit med kørelærer, så kørte jeg som en total nybegynder med motorsagkyndige
Gik i stå, bilen løb baglæns ved standsning for rødt lys op ad bakke og overså næsten en cyklist OG JEG KIGGEDE altså i den retning.
De sidste to måneder har været et mareridt hjemme med dødsfald, pengenød, praktiske ting i forhold til skoleskift og institutionsskift. Derudover stress fordi baby i maven måske ikke vokser helt nok.
Og alt det er jo bare dårlige undskyldninger, for det var MIG der fuckede op. Og skal på ferie om to dage, med min familie. De er fra landet og forstår ikke konceptet i at det kan være lidt svært at overskue den århusianske ferietrafik når man er vildt nervøs mv. Så de regnede med at jeg kunne køre osv på ferie, så det er ekstra nedtur. Hvor er det altså bare dumt! Jeg nægter simpelthen at tude over det, men det er godt nok meget tæt på. Det er SÅ irriterende!! Overvejede at være anonym, men synes jeg må stå ved at det er muligt at dumpe selv om man tror man ikke er dum og godt kan køre bil 

Anmeld