Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
line23 skriver:
Hun var ikke særlig grundig i sin scanning, hun tog mål, og tjekkede nakkefolende. Men ellers syntes jeg ikke hun var grundig i forhold til hvad mine veninder var "igennem".. Men ja, de er vel professionelle og ved hvad de snakker om :-)
Jeg synes det er lidt ærgerligt at du synes at scanningen ikke var grundig nok. Måske til næste scanning at du skal spørge eller sige det hvis du får samme følelse. Spørge om hun fik set hvad hun skulle se, eller bede om et uddybende svar på hvad hun har set eller lede efter. Det er bare så ærgerligt at gå med en følelse af at det ikke var okay, og være bange for at det ikke blev gjort godt nok.
Til vores md scanning scannede hun rigtig grundigt hjertet og blev ved med at sige at hun liige skulle se noget, men så stoppede hun og sagde at nu syntes hun at hun havde set hvad hun skulle. Men det lød ikke særligt overbevisende. Gik derfra og følte at hun ikke havde scannet det grundigt nok og var lidt ængstelig om hjertet nu også var som det skulle være. Ikke en rar følelse. Det fyldte meget! Heldigvis skulle jeg til en vækstscanning, der afslørede at alt var fint.
Håber at du har/får en god graviditet
Anmeld