Hej alle sammen.
Jeg er lidt i tvivl om jeg måske ligger inde med to i stedet for én! Hele familien siger: "Er du sikker på du ikke venter tvillinger?" NF scanning viste én, men havde selv mistanken i starten da mine storebrødre er tvillinger, og kæresten selv er tvilling, og han har mange tvillinger i sin familie. Ved godt dette springer en generation over, men det kan ske jo..
Men sagen er den at jeg er første gangs gravid, og folk siger jeg er rimelig stor af en førstegangs gravid at være. Mine bryster er allerede begyndt og "dryppe", og det var i starten af uge 18 de begyndte på det, eller at jeg opdagede det. Jeg spiser ufatteligt meget, og det er ikke små måltider. Jeg spiser mere end min mand, som æder en pakke rugbrød om dagen, bare på arbejdet, haha! 
Min mor har også kigget overraskende på mig en gang i mellem og sagt: "Jeg tror nu der gemmer sig en bag den anden.." Og da hun jo har fået tvillinger, ved hun jo hvad hun snakker om. Er der nogen af jer der har oplevet de har sagt der var én til NF scanningen, og senere fundet ud af der var tvillinger til en anden scanning? 

Mvh Line. 
Anmeld