Jeg blev sgu hjemme idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

- er det ikke en highfiver?? skide godt at tage en pjækkedag og bruge den på sønnike og le future! du har alligevel allerede arbejdet for mere her i sommer end du får løn for, så de får bare som fortjent. (bortset fra de også fortjener et spark over skinnebenet)

Keep up the good "work"

Den hopper jeg lige med på. Jeg vil osse gerne give et spark. Godt du blev hjemme i dag. Men som Trine (Malucca) siger, så må du hellere blive hjemme i morgen også, så du kan blive helt frisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Vinker

malucca09 skriver:

Jamen nu behøver du aldrig at há dårlig samvittighed over at blive hjemme.

Dette brev er officelt dokumetet for at du må blive hjemme!!!

Fair nok - så blir jeg også hjemme idag

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Vinker skriver:

Fair nok - så blir jeg også hjemme idag

Anmeld

18. august 2009

Vinker

bondepigen skriver:

Utroligt man kan få opbakning når man pjækker - og så hele 2 dage

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Vinker skriver:

Utroligt man kan få opbakning når man pjækker - og så hele 2 dage

Ja ikke... Men du er osse et særtilfælde.

Anmeld

18. august 2009

Vinker

bondepigen skriver:

Ja ikke... Men du er osse et særtilfælde.

Taaaark

men i morgen går den virkelig ikke længere - Der SKAL jeg altså på arbejde! Er bange for at min sygemelding i dag er gået ud over en af mine kollegaers fridag  av av

Så ska jeg arbejde onsdag og torsdag, fri fredag og så arbejde hele lørdag og hele søndag.... så det er stadig 33 timer jeg skal ha i denne uge!

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Vinker skriver:

Taaaark

men i morgen går den virkelig ikke længere - Der SKAL jeg altså på arbejde! Er bange for at min sygemelding i dag er gået ud over en af mine kollegaers fridag  av av

Så ska jeg arbejde onsdag og torsdag, fri fredag og så arbejde hele lørdag og hele søndag.... så det er stadig 33 timer jeg skal ha i denne uge!

Hold da op, det er sindsygt med dine arbejdstider. Kan godt forstå du tænker på din kollega, men du skylder da i hvert fald ikke chefen noget!!

Anmeld

18. august 2009

Vinker

bondepigen skriver:

Hold da op, det er sindsygt med dine arbejdstider. Kan godt forstå du tænker på din kollega, men du skylder da i hvert fald ikke chefen noget!!

Ja, men er jo selv gået med til det i sin tid så kan vel ikke sige andet end at det er ris til egen røv!

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Vinker skriver:

Ja, men er jo selv gået med til det i sin tid så kan vel ikke sige andet end at det er ris til egen røv!

Nej, men synes ikke han kan være det bekendt.... Men du skal bare have det overstået og forhåbenligt videre i et nyt dejligt job.

Anmeld

18. august 2009

Vinker

bondepigen skriver:

Nej, men synes ikke han kan være det bekendt.... Men du skal bare have det overstået og forhåbenligt videre i et nyt dejligt job.

Ja mon ikke der findes noget bedre derude et sted? Det håber jeg godt nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.