Det er nok forkert af mig, men jeg har meldt mig syg på "arbejdet" idag! Magtede bare ikke at skulle på arbejde så hvorfor ikke tage en dag hjemme? Helt ærligt så fortjener de ikke at jeg kommer og knokler for dem mere - Mine dage er alligevel talte!
Niklas Emil er i vuggestue, men henter ham kl 14 - Savner ham jo rigtig meget så hvorfor ikke bruge lidt tid med ham

Jeg har også været ude med et par ansøgninger i dag - dog uopfordret, men man har vel lov at håbe. I sin tid fik jeg da min elevplads via en uopfordret ansøgning! Jeg har søgt hos BabySam og ønskebørn. Har dog hørt meget dårligt om BabySam her i Esbjerg, men føler ikke jeg har lov til at være kræsen. Jeg håber også tror på at der er nye tider på vej for den butik eftersom der har været stor udskiftninger af personalet. Hun var også meget positiv da jeg var og snakke lidt med hende i dag.
Derudover spurgte jeg i 3 tøjbutikker i centeret om de tilfældigvis manglede en som mig, men desværre.... De får dog en uopfordret ansøgning fra mig en af dagene hvilket de opfordrede mig til

Så var jeg lige forbi en jeg kender der arbejder i en skobutik. Bad hende holde øjne og ører åbne da hun kun kunne tilbyde mig 15-20 timer hos hende. Så kom jeg liiiiige til at købe 1 par støvler og 1 par sko hos hende, ups men har en svaghed for Vagabond fodtøj

Nå jeg vil ud og have mig noget morgenmad - eller hedder det frokost på dette tidspunkt? Jeg kunne bare ikke få noget ned inden jeg havde været ude med de ansøgninger!
Anmeld