Jeg blev sgu hjemme idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Vinker

Det er nok forkert af mig, men jeg har meldt mig syg på "arbejdet" idag! Magtede bare ikke at skulle på arbejde så hvorfor ikke tage en dag hjemme? Helt ærligt så fortjener de ikke at jeg kommer og knokler for dem mere - Mine dage er alligevel talte!

Niklas Emil er i vuggestue, men henter ham kl 14 - Savner ham jo rigtig meget så hvorfor ikke bruge lidt tid med ham

Jeg har også været ude med et par ansøgninger i dag - dog uopfordret, men man har vel lov at håbe. I sin tid fik jeg da min elevplads via en uopfordret ansøgning! Jeg har søgt hos BabySam og ønskebørn. Har dog hørt meget dårligt om BabySam her i Esbjerg, men føler ikke jeg har lov til at være kræsen. Jeg håber også tror på at der er nye tider på vej for den butik eftersom der har været stor udskiftninger af personalet. Hun var også meget positiv da jeg var og snakke lidt med hende i dag.

Derudover spurgte jeg i 3 tøjbutikker i centeret om de tilfældigvis manglede en som mig, men desværre.... De får dog en uopfordret ansøgning fra mig en af dagene hvilket de opfordrede mig til

Så var jeg lige forbi en jeg kender der arbejder i en skobutik. Bad hende holde øjne og ører åbne da hun kun kunne tilbyde mig 15-20 timer hos hende. Så kom jeg liiiiige til at købe 1 par støvler og 1 par sko hos hende, ups men har en svaghed for Vagabond fodtøj

Nå jeg vil ud og have mig noget morgenmad - eller hedder det frokost på dette tidspunkt? Jeg kunne bare ikke få noget ned inden jeg havde været ude med de ansøgninger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

TbCp

Neeeej Rikke, din lille pjækker ;-)

Nej jeg kan skisme godt forstå dig og synes bare det er helt i orden!

Håber du har haft en dejlig dag så

Anmeld

17. august 2009

Vingummien

Kan sgu godt forstå dig, er jo heller ikke et arbejde du skal vise dig fortjent til nu da du jo er blevet fyret derfra, så en "sygedag" fra eller til gør jo heller ikke noget, men pas nu på alligevel, er jo dem der kan give dig nogle gode ord med på vejen til et nyt arbejde

Håber for dig at du snart finder et nyt job og de ansøgninger giver noget du kan bruge og vil blive glad for, for de har du fortjent.

Håber du nyder din lille pjæk dag sammen med sønnike så i rigtig kan hygge som i de gode gamle dage da du var på barsel

Anmeld

17. august 2009

Vinker

TbCp skriver:

Neeeej Rikke, din lille pjækker ;-)

Nej jeg kan skisme godt forstå dig og synes bare det er helt i orden!

Håber du har haft en dejlig dag så

ja fyyyy jeg er da vidst en værre en, men har IKKE dårlig samvittighed! Jeg nyyyyder dagen

Anmeld

17. august 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Kan sgu godt forstå dig, er jo heller ikke et arbejde du skal vise dig fortjent til nu da du jo er blevet fyret derfra, så en "sygedag" fra eller til gør jo heller ikke noget, men pas nu på alligevel, er jo dem der kan give dig nogle gode ord med på vejen til et nyt arbejde

Håber for dig at du snart finder et nyt job og de ansøgninger giver noget du kan bruge og vil blive glad for, for de har du fortjent.

Håber du nyder din lille pjæk dag sammen med sønnike så i rigtig kan hygge som i de gode gamle dage da du var på barsel

Tak Susanne - dine ord varmede MEGET

Åååh ja vi ska rigtig hygge når jeg har fået Niklas Emil hjem igen - min dejlige glade dreng

Anmeld

17. august 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Tak Susanne - dine ord varmede MEGET

Åååh ja vi ska rigtig hygge når jeg har fået Niklas Emil hjem igen - min dejlige glade dreng

Det var så lidt.

Han er  jo også dejlig

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Det er nok forkert af mig, men jeg har meldt mig syg på "arbejdet" idag! Magtede bare ikke at skulle på arbejde så hvorfor ikke tage en dag hjemme? Helt ærligt så fortjener de ikke at jeg kommer og knokler for dem mere - Mine dage er alligevel talte!

Niklas Emil er i vuggestue, men henter ham kl 14 - Savner ham jo rigtig meget så hvorfor ikke bruge lidt tid med ham

Jeg har også været ude med et par ansøgninger i dag - dog uopfordret, men man har vel lov at håbe. I sin tid fik jeg da min elevplads via en uopfordret ansøgning! Jeg har søgt hos BabySam og ønskebørn. Har dog hørt meget dårligt om BabySam her i Esbjerg, men føler ikke jeg har lov til at være kræsen. Jeg håber også tror på at der er nye tider på vej for den butik eftersom der har været stor udskiftninger af personalet. Hun var også meget positiv da jeg var og snakke lidt med hende i dag.

Derudover spurgte jeg i 3 tøjbutikker i centeret om de tilfældigvis manglede en som mig, men desværre.... De får dog en uopfordret ansøgning fra mig en af dagene hvilket de opfordrede mig til

Så var jeg lige forbi en jeg kender der arbejder i en skobutik. Bad hende holde øjne og ører åbne da hun kun kunne tilbyde mig 15-20 timer hos hende. Så kom jeg liiiiige til at købe 1 par støvler og 1 par sko hos hende, ups men har en svaghed for Vagabond fodtøj

Nå jeg vil ud og have mig noget morgenmad - eller hedder det frokost på dette tidspunkt? Jeg kunne bare ikke få noget ned inden jeg havde været ude med de ansøgninger!

Sådan Rikke, your a bad girl

Ville bestemt ha´gjort det samme

Anmeld

17. august 2009

Vinker

malucca09 skriver:

Sådan Rikke, your a bad girl

Ville bestemt ha´gjort det samme

Føler mig også lidt slem

Anmeld

17. august 2009

anna-jonas

RIKKE..............................du får lige et ordentligt klap på skulderen. Godt at du tog en hjemmedag, og fik lagt et par følere ud i branchen.
Knus Mette

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Føler mig også lidt slem

Håber det er på den gode /fede måde du føler dig slem!!!

Fordi det er nemlig det du skal!!!!

Da jeg blev fyret ville min boss gerne jeg blev sygemeldt i de 3 mdr, jeg blev sygemeldt i 3 uger pga min kæbe gik afled, og man kan altså ikke tale i tlf. når man ikke kan åbne munden... Men der efter kom jeg tilbage hvilke han hadede mig for... Men fra tid til anden, tog jeg også en fridag.

-Og forøvrigt så MÅ DE IKKE skrive negativt i en anbefalding. Men de må selvf. gerne opl. hvor meget fravær du har haft. Men en enkel p-sygedag gør jo intet. (Forøvrigt så mener jeg også du skal blive hjemme i mogen, det er jo ikke så ofte man kun er syge en dag. Så for troværdigheden hedder det 2 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.