Jeg blev sgu hjemme idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

oo

- er det ikke en highfiver?? skide godt at tage en pjækkedag og bruge den på sønnike og le future! du har alligevel allerede arbejdet for mere her i sommer end du får løn for, så de får bare som fortjent. (bortset fra de også fortjener et spark over skinnebenet)

Keep up the good "work"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Vinker

malucca09 skriver:

Håber det er på den gode /fede måde du føler dig slem!!!

Fordi det er nemlig det du skal!!!!

Da jeg blev fyret ville min boss gerne jeg blev sygemeldt i de 3 mdr, jeg blev sygemeldt i 3 uger pga min kæbe gik afled, og man kan altså ikke tale i tlf. når man ikke kan åbne munden... Men der efter kom jeg tilbage hvilke han hadede mig for... Men fra tid til anden, tog jeg også en fridag.

-Og forøvrigt så MÅ DE IKKE skrive negativt i en anbefalding. Men de må selvf. gerne opl. hvor meget fravær du har haft. Men en enkel p-sygedag gør jo intet. (Forøvrigt så mener jeg også du skal blive hjemme i mogen, det er jo ikke så ofte man kun er syge en dag. Så for troværdigheden hedder det 2 dage

Jeg føler mig slem fordi det nager på min samvittighed at jeg har løget om at jeg er syg.....

Sikke en idiot din x-chef!

Der er da også mange der har sagt at jeg bare skulle få mig en sygemelding, men det ser nu ikke godt ud på ens papir......

Overvejer også kræftigt at blive hjemme i morgen - Morten har mærket mig på panden og sagt at han stadig tror jeg har feber  Han siger at det er helt op til mig selv om jeg blir hjemme igen i morgen. Han ville bare ikke have samvittighed til selv at gøre det hvis han stod i min situation, men har respekt for at jeg tør!

Anmeld

17. august 2009

Vinker

Tjuhl skriver:

- er det ikke en highfiver?? skide godt at tage en pjækkedag og bruge den på sønnike og le future! du har alligevel allerede arbejdet for mere her i sommer end du får løn for, så de får bare som fortjent. (bortset fra de også fortjener et spark over skinnebenet)

Keep up the good "work"

Jo det er vidst hi five hænder - eller også klapper de?

Ja du har ret - jeg har sgu arbejdet alt for mange timer uden at få en skid for det - Nu er det tilbagebetaling hihi.

Tak for opbakningen!

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Jeg føler mig slem fordi det nager på min samvittighed at jeg har løget om at jeg er syg.....

Sikke en idiot din x-chef!

Der er da også mange der har sagt at jeg bare skulle få mig en sygemelding, men det ser nu ikke godt ud på ens papir......

Overvejer også kræftigt at blive hjemme i morgen - Morten har mærket mig på panden og sagt at han stadig tror jeg har feber  Han siger at det er helt op til mig selv om jeg blir hjemme igen i morgen. Han ville bare ikke have samvittighed til selv at gøre det hvis han stod i min situation, men har respekt for at jeg tør!

Hej Rikke´s chef,

Vi er kede af at må meddele dig, at Rikke desværre er blevet ramt af en meget ondt virus. Den virus sidder i hendes højre pegefinger
og medføre desværre meget svingende feber,
som gør Rikke fra tid til anden IKKE må komme arbejde. Virussen i fingeren udgør desuden, også der er riskiko for at Rikke ikke kan komme på Baby.dk,
og deltage aktiv i debatterne
da det kan gå ud over hendes evne til at taste med denne finger.
Derfor har der været sammeråd på Baby.dk NS af div mødre og MOMS 2 BE. at det er bedst at Rikke IKKE kommer på job, når hun ikke føler for dette.
Det er blevet besluttet at det er MEGET vigtigere at Rikke bruger sin højre pegefinger på at taster på Baby.dk end på at taste på dit kasseapr.

Der næst skal du vide kære hr. chef at mødrene og MOMS 2 BE!!!! har ved afstemning vedtaget at Morten er blevet valgt til at mærke Rikke på panden,
så han kan fortælle hende om der et udbrud af virussen på vej, det mindste tegn herved, skal Rikke som ovenstående grunde blive væk fra job.

Desuden skal du vide Hr. Chef at vi er MEGET vrede på dig og sende dig en masse los over skinnebenet, og for hver los der, kommer der 3 ekstra i klokkeværket.

Endvidere vil vi mødre og MOMS 2 BE!!!! opfordre dig til IKKE at gøre indsigelse mod denne skrivelse, da vi på forhånd kan meddele dig at du vil få hele NS
flokken på NAKKEN. Hvilke ikke vil være til dit eget bedste.

Hilsner fra en FLOK meget vrede NS mødre og MOMS 2 BE!!!! der har stor erfaring med sygdom, især af de onde virusser!

Anmeld

17. august 2009

Barbamama

malucca09 skriver:

Hej Rikke´s chef,

Vi er kede af at må meddele dig, at Rikke desværre er blevet ramt af en meget ondt virus. Den virus sidder i hendes højre pegefinger
som gør Rikke fra tid til anden IKKE må komme arbejde. Virussen i fingeren udgør desuden, også der er riskiko for at Rikke ikke kan komme på Baby.dk,
Derfor har der været sammeråd på Baby.dk NS af div mødre og MOMS 2 BE. at det er bedst at Rikke IKKE kommer på job, når hun ikke føler for dette.
Det er blevet besluttet at det er MEGET vigtigere at Rikke bruger sin højre pegefinger på at taster på Baby.dk end på at taste på dit kasseapr.

Der næst skal du vide kære hr. chef at mødrene og MOMS 2 BE!!!! har ved afstemning vedtaget at Morten er blevet valgt til at mærke Rikke på panden,
så han kan fortælle hende om der et udbrud af virussen på vej, det mindste tegn herved, skal Rikke som ovenstående grunde blive væk fra job.

Desuden skal du vide Hr. Chef at vi er MEGET vrede på dig og sende dig en masse los over skinnebenet, og for hver los der, kommer der 3 ekstra i klokkeværket.

Endvidere vil vi mødre og MOMS 2 BE!!!! opfordre dig til IKKE at gøre indsigelse mod denne skrivelse, da vi på forhånd kan meddele dig at du vil få hele NS

Hilsner fra en FLOK meget vrede NS mødre og MOMS 2 BE!!!! der har stor erfaring med sygdom, især af de onde virusser!

Ha ha ha ha
FEDT indlæg!!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha ha
FEDT indlæg!!!!!!!!!!!!

Vi har jo kun det skæg, som vi selv sidder på.... eller

Anmeld

17. august 2009

Vinker

malucca09 skriver:

Hej Rikke´s chef,

Hahaaaaa hvor er du altså bare HERLIG  Får sgu helt lyst til at sende det til min chef hihi

Tak fordi du lige har givet mig et KÆMPE smil på læben

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Hahaaaaa hvor er du altså bare HERLIG  Får sgu helt lyst til at sende det til min chef hihi

Tak fordi du lige har givet mig et KÆMPE smil på læben

Jamen nu behøver du aldrig at há dårlig samvittighed over at blive hjemme.

Dette brev er officelt dokumetet for at du må blive hjemme!!!

Anmeld

17. august 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Hej Rikke´s chef,

Hahahahaha!!!!

tak for et godt aftengrin

Må man ændre i det så man i stedet skriver sit eget navn ind, tror måske andre kunne have god brug af dette dokument også

Hilsen Tina (som er sin egen chef og vist ikke får ret meget ud af at sende sig selv sådan et brev)

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hahahahaha!!!!

tak for et godt aftengrin

Må man ændre i det så man i stedet skriver sit eget navn ind, tror måske andre kunne have god brug af dette dokument også

Hilsen Tina (som er sin egen chef og vist ikke får ret meget ud af at sende sig selv sådan et brev)

Jeps det kan snildt gøres til Baby NS offi. lovelige sygeseddel.

(Som vor mødre lavde dem når man ikke gad ha´gymnastik

Du siger bare til hvis jeg skal ringe og sige til din chef at du er syg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.