hvad er det for en bære dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Kay

Profilbillede for Kay
??
Noahmor skriver:

Jeg gemmer den bare til dig, så kan du sige når du har fået penge. 

tak... har kun fået halvdelen af hvad jeg skulle i 2 måneder nu... er rigtig godt træt af dem der inde... har send de samme papire 3 gange nu... og når man snakker med dem er de modtaget... men ugen efter er de pludselig forsvundet 

elsker min lille familie   

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. august 2014

Kay

Profilbillede for Kay
??
Mor til Ella skriver:

Jeg har købt min i ønskebørn til 400 kr.

Jeg er super glad for den nåde når jeg går op og henter Ella med klapvogn, men også her hjemme når hun har været urolig om aftenen og om dagen hvis jeg lige har skulle ordne noget.

Så for mig har den været helt genial

den ser virkelig også genial ud... 

elsker min lille familie   

Anmeld

12. august 2014

Kay

Profilbillede for Kay
??
Skouboe skriver:

Og jeg havde en koala vikle til mine børn da de var små, og selvom det er en rigtig god vikle, endte jeg alligevel med at købe en fastvikle, fordi jeg følte den var for eftergivende. Til historien hører så også at jeg har store børn, begge piger var over 4 kg da de blev født.

Jeg følte at fastviklen var meget mere komfortabel da de blev lidt ældre.

Og når du køber vikle, så vær opmærksom på at de findes i forskellige længder, primært afhængig af omfanget af moderen. Hvis du som jeg har lidt på sidebenene, skal du sørge for at den er ekstra lang, der bruges rigtigt meget stof på at vikle især lidt yngre børn.

uh jeg har slet ikke tænkt på længden 

elsker min lille familie   

Anmeld

12. august 2014

Noahmor

Kay skriver:

tak... har kun fået halvdelen af hvad jeg skulle i 2 måneder nu... er rigtig godt træt af dem der inde... har send de samme papire 3 gange nu... og når man snakker med dem er de modtaget... men ugen efter er de pludselig forsvundet 

Rimelig træls. Du er ikke den første jeg har hørt med problemer med udbetaling Danmark. 

Men håber da de snart finder ud af det. 

Anmeld

12. august 2014

Kay

Profilbillede for Kay
??
Noahmor skriver:

Rimelig træls. Du er ikke den første jeg har hørt med problemer med udbetaling Danmark. 

Men håber da de snart finder ud af det. 

Nej har hørt om flere det er så meget for dårligt overvejer at sende dem en rykker

elsker min lille familie   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.