hvad er det for en bære dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2014

Kay

Profilbillede for Kay
??
majba skriver:

Mei tai måske? ??

Naa men har fundet frem til at det er en strækvikle

elsker min lille familie   

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. august 2014

StudPsyk

Kay skriver:

Ved du om man kan det samme med en fastvikle?

Har nemlig læst lidt og fundet frem til at flere syntes stræk bliver for løs når barnet bliver lidt større end nyfødt

Det ved jeg ikke Jeg har ikke oplevet den er blevet for løs og brugte den ret længe Indtil vi fik en ergobaby da han blev større, den var lidt hurtigere at tage på. Men nu fortryder jeg egentlig jeg ikke bruger viklen noget mere, den er langt mere behagelig, måske skulle jeg tage den i brug igen.

Og James har altid vejet meget, og har også båret Rose i viklen og ikke haft det problem. Måske kommer det an på hvad for en type strækvikle? Vi har sådan en  http://www.boba.com/store/baby-wrap/ og den er endda købt brugt

Anmeld

4. august 2014

Kay

Profilbillede for Kay
??
Janne T. skriver:

Det ved jeg ikke Jeg har ikke oplevet den er blevet for løs og brugte den ret længe Indtil vi fik en ergobaby da han blev større, den var lidt hurtigere at tage på. Men nu fortryder jeg egentlig jeg ikke bruger viklen noget mere, den er langt mere behagelig, måske skulle jeg tage den i brug igen.

Og James har altid vejet meget, og har også båret Rose i viklen og ikke haft det problem. Måske kommer det an på hvad for en type strækvikle? Vi har sådan en  http://www.boba.com/store/baby-wrap/ og den er endda købt brugt

Ja kan jo godt være at nogle mærker er syet i et lidt for strækbart stof

elsker min lille familie   

Anmeld

4. august 2014

Noahmor

Kay skriver:

Ok vender lige tilbage når vi er kommet hjem fra ferie... hvor i landet bor du?

Det haster ikke. Bor i Odense, så den skal nok sendes medmindre I er på ferie i nærheden og du gerne vil se den

Anmeld

12. august 2014

Kay

Profilbillede for Kay
??
Noahmor skriver:

Det haster ikke. Bor i Odense, så den skal nok sendes medmindre I er på ferie i nærheden og du gerne vil se den

vil gerne købe den... men kæmper lidt med udbetaling danmark der åbnebart ikke kan finde ud af at udbetale mig mine penge... men sådan er det åbenbart når man bliver sygemeldt og mister sit job 

elsker min lille familie   

Anmeld

12. august 2014

Noahmor

Kay skriver:

vil gerne købe den... men kæmper lidt med udbetaling danmark der åbnebart ikke kan finde ud af at udbetale mig mine penge... men sådan er det åbenbart når man bliver sygemeldt og mister sit job 

Jeg gemmer den bare til dig, så kan du sige når du har fået penge. 

Anmeld

12. august 2014

Mor til Ella

Profilbillede for Mor til Ella
Kay skriver:

Vi er på ferie, og mødte i dag en tysk mand der havde et lang stykke strækbar stof som han viklede om sig så det lavede et kryds på maven og var bundet sammen under krydset... det så vanvittigt smart ud, men han kunne ikke huske hvad den hed... nogle af jer der ved det?

Med Elna havde vi babybjørn bære sele og en ring slynge og ingen af dem nåede jeg at blive venner med... men den der ser bare så nem og blød og behagelig for den lille at ligge/sidde i så tænker at vi skal prøve den til lillesøster hvis jeg kan finde sådan en

Jeg har købt min i ønskebørn til 400 kr.

Jeg er super glad for den nåde når jeg går op og henter Ella med klapvogn, men også her hjemme når hun har været urolig om aftenen og om dagen hvis jeg lige har skulle ordne noget.

Så for mig har den været helt genial

Anmeld

12. august 2014

Skouboe

Profilbillede for Skouboe
Kay skriver:

Ved du om man kan det samme med en fastvikle?

Har nemlig læst lidt og fundet frem til at flere syntes stræk bliver for løs når barnet bliver lidt større end nyfødt

Ja, du kan det samme med en fastvikle, den er bare lidt sværere at lære at bruge. En strækvikle kan du binde på forhånd, og så snige barnet i, hvor med en fastvikle skal du holde barnet med den ene hånd og med den anden hånd vikler du viklen rundt og med den 3. hånd binder du... you get the picture.

Hvis du gider at bruge tiden på at lære at bruge den og øve dig, så er en vikle en fantastisk opfindelse, der kan bruges til rigtigt mange ting og i mange år.

Der var en anden der henviste til slyngebarn, opret dig derinde og spørg løs, de er søde og hjælpsomme og der bor muligvis en i nærheden af dig, der kan hjælpe eller evt. har en vikle du kan få lov at prøve.

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld

12. august 2014

Skouboe

Profilbillede for Skouboe
Og jeg havde en koala vikle til mine børn da de var små, og selvom det er en rigtig god vikle, endte jeg alligevel med at købe en fastvikle, fordi jeg følte den var for eftergivende. Til historien hører så også at jeg har store børn, begge piger var over 4 kg da de blev født.

Jeg følte at fastviklen var meget mere komfortabel da de blev lidt ældre.

Og når du køber vikle, så vær opmærksom på at de findes i forskellige længder, primært afhængig af omfanget af moderen. Hvis du som jeg har lidt på sidebenene, skal du sørge for at den er ekstra lang, der bruges rigtigt meget stof på at vikle især lidt yngre børn.

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld

12. august 2014

Ciss

Profilbillede for Ciss

Det lyder som en Moby Wrap.

Den bindes akkurat som du beskriver.

Havde den til mine børn og den var genial!

Siden den bindes sådan kan man lægge stoffet så bredt som man ønsker over skuldrene, så vægten fordeles optimalt.

Anbefales!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+