hvad er det for en bære dims

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2014

Kay

Noahmor skriver:

Den koster 465 fra nu, så tænker 200 kr? Har kun brugt den få gange. 

Er den fast eller stræk?

elsker min lille familie   

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. august 2014

Noahmor

Profilbillede for Noahmor
Kay skriver:

Er den fast eller stræk?

Det er stræk. Synes den er supernem at bruge. Min dreng gider bare ikke sidde i den mere. 

Anmeld

3. august 2014

Mom2

Kay skriver:

Vi er på ferie, og mødte i dag en tysk mand der havde et lang stykke strækbar stof som han viklede om sig så det lavede et kryds på maven og var bundet sammen under krydset... det så vanvittigt smart ud, men han kunne ikke huske hvad den hed... nogle af jer der ved det?

Med Elna havde vi babybjørn bære sele og en ring slynge og ingen af dem nåede jeg at blive venner med... men den der ser bare så nem og blød og behagelig for den lille at ligge/sidde i så tænker at vi skal prøve den til lillesøster hvis jeg kan finde sådan en

Hvis du vil vide mere om vikler/slynger så vil jeg varmt anbefale denne side

http://slyngebarn.amandur.dk/

de kvinder derinde ved virkelig noget om slynger/vikler og kan fortælle hvor du kan låne nogen, for at se om det er noget inden du køber

Anmeld

3. august 2014

tarkoflen

Profilbillede for tarkoflen
Nu med den lækreste lille baby :)
Vi købte en manduca sele fordi den har samme principper som en vikle, jeg turde bare ikke give mig i kast med sådan et laaaangt stykke stof, selen ved jeg sidder rigtigt både for Thea og mig uden alt for meget bøvl, men det er jo en smagssag

Inde på mamaslife.dk kan man købe forskellige vikler og de har også en vejledning til dem mener jeg. Ellers søg på youtube der kan du nemt se hvordan de skal tages på

Anmeld

3. august 2014

majba

Profilbillede for majba
Kay skriver:

Vi er på ferie, og mødte i dag en tysk mand der havde et lang stykke strækbar stof som han viklede om sig så det lavede et kryds på maven og var bundet sammen under krydset... det så vanvittigt smart ud, men han kunne ikke huske hvad den hed... nogle af jer der ved det?

Med Elna havde vi babybjørn bære sele og en ring slynge og ingen af dem nåede jeg at blive venner med... men den der ser bare så nem og blød og behagelig for den lille at ligge/sidde i så tænker at vi skal prøve den til lillesøster hvis jeg kan finde sådan en

Mei tai måske? ??

Anmeld

3. august 2014

StudPsyk

Strækvikle *bukker sig i støvet* Jamen hvad man ikke kan med sådan en, du SKAL have en!  Alt fra at bære på hoften, ryggen, maven, barnet liggende som i hængekøje. Ja jeg har sågar ammet hands free i Ree park med James i strækvikle 

Anmeld

4. august 2014

Kay

Janne T. skriver:

Strækvikle *bukker sig i støvet* Jamen hvad man ikke kan med sådan en, du SKAL have en!  Alt fra at bære på hoften, ryggen, maven, barnet liggende som i hængekøje. Ja jeg har sågar ammet hands free i Ree park med James i strækvikle 

Ved du om man kan det samme med en fastvikle?

Har nemlig læst lidt og fundet frem til at flere syntes stræk bliver for løs når barnet bliver lidt større end nyfødt

elsker min lille familie   

Anmeld

4. august 2014

Kay

Noahmor skriver:

Det er stræk. Synes den er supernem at bruge. Min dreng gider bare ikke sidde i den mere. 

Ok vender lige tilbage når vi er kommet hjem fra ferie... hvor i landet bor du?

elsker min lille familie   

Anmeld

4. august 2014

Kay

Christina88 skriver:

Hvis du vil vide mere om vikler/slynger så vil jeg varmt anbefale denne side

http://slyngebarn.amandur.dk/

de kvinder derinde ved virkelig noget om slynger/vikler og kan fortælle hvor du kan låne nogen, for at se om det er noget inden du køber

Mange tak

elsker min lille familie   

Anmeld

4. august 2014

Kay

tarkoflen skriver:

Vi købte en manduca sele fordi den har samme principper som en vikle, jeg turde bare ikke give mig i kast med sådan et laaaangt stykke stof, selen ved jeg sidder rigtigt både for Thea og mig uden alt for meget bøvl, men det er jo en smagssag

Inde på mamaslife.dk kan man købe forskellige vikler og de har også en vejledning til dem mener jeg. Ellers søg på youtube der kan du nemt se hvordan de skal tages på

Ja kan se på YouTube at man kan sætte dem på fantastisk mange måder

elsker min lille familie   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.