børn og oprydning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2014

Clisolka

Yurie skriver:

Jeg ville have skrevet om rengøringsvanvid, men ændrede det. 

Vil egentlig bare vide, kan man se der bor børn i jeres hus? Altså udover at de har et værelse, deres jakke og sko i gangen?

Tænker mere på legetøj, må det ligge og flyde mens børnene er vågne, ellers hvis der kommer gæster, eller rydder i det væk? Tænker på i stuen, køkkenet.. 

Jeg har set/hørt en mor sige til en gæst; Ja, undskyld her roder..  det var en skumgummi plade til bogstaver og nogle små bøger der lå på bordet, som hun så ryddede op, hvorefter drengen så går hen og henter det igen. Og gæsten sagde; Ja, sådan er det jo at have børn. 

Og ja, det synes jeg nemlig også. Der må godt ligge legetøj, børnene må gerne larme, være snavsede... Synes det er forkert at huset skal være pletfrit, det behøver selvfølgelig ikke at ligne en svinesti, men vi snakker om at huset bare skal være ryddet hele tiden. 

Jeg tænker på små børn under 2år. 

Håber ikke jeg støder nogen, for det er ikke min mening, skulle bare lige rase lidt ud. (jeg bor også i huset)

Yes! Man kan i den grad se at her bor børn i lejligheden 

En 2 vær. lejlighed med 2 børn, så går det hurtigt med legetøjet. Primært så har den store alt sit legetøj på værelset. Hun har soveværelset, hvor lillebror stadig sover i stuen med os. 

Hvis ikke man kan se at der bor børn her, så er der noget galt  De skal have lov til at hygge sig og lege lige så tosset de vil - det kan altid ryddes op 

Inden sengetid, så rydder vi op i fællesskab (begrænset hvor meget den lille kan være med til endnu) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

SandraXOXO

Ja man kan godt se her bor børn. Men deres legetøj hører til på værelserne og skal ikke flyde i stuen, stuen er de voksnes. Tilgengæld flyder haven med deres ude legetøj

Anmeld

3. august 2014

SandraXOXO

SandraXOXO skriver:

Ja man kan godt se her bor børn. Men deres legetøj hører til på værelserne og skal ikke flyde i stuen, stuen er de voksnes. Tilgengæld flyder haven med deres ude legetøj

Hov kom til at ramme godkend knappen før tid :-P
Badeværelset er invaderet af søde gummidyr, køkkenet er en racerbane og dukkerne bor i rumdeleren med bøgerne i vores soveværelse, for ikke at nævne at Lego, dinoer og bamser har indtaget alrummet :-P her roder ikke. De leger jo bare :-D og med tre børn og barnlige forældre har de altså en del legetøj. Og når alt legetøjet så er med i legen, så be'r Vi dem altså ikke begrænse sig bare fordi vores gæster måske kunne synes det var rodet. De er os gode til at rydde op når vi be'r dem om det. Men de er jo så også 19 mdr, knap 4 og 7 år.

Anmeld

3. august 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Yurie skriver:

Jeg ville have skrevet om rengøringsvanvid, men ændrede det. 

Vil egentlig bare vide, kan man se der bor børn i jeres hus? Altså udover at de har et værelse, deres jakke og sko i gangen?

Tænker mere på legetøj, må det ligge og flyde mens børnene er vågne, ellers hvis der kommer gæster, eller rydder i det væk? Tænker på i stuen, køkkenet.. 

Jeg har set/hørt en mor sige til en gæst; Ja, undskyld her roder..  det var en skumgummi plade til bogstaver og nogle små bøger der lå på bordet, som hun så ryddede op, hvorefter drengen så går hen og henter det igen. Og gæsten sagde; Ja, sådan er det jo at have børn. 

Og ja, det synes jeg nemlig også. Der må godt ligge legetøj, børnene må gerne larme, være snavsede... Synes det er forkert at huset skal være pletfrit, det behøver selvfølgelig ikke at ligne en svinesti, men vi snakker om at huset bare skal være ryddet hele tiden. 

Jeg tænker på små børn under 2år. 

Håber ikke jeg støder nogen, for det er ikke min mening, skulle bare lige rase lidt ud. (jeg bor også i huset)

Hos mig kan man godt se at der bor børn. Men i stuen skal der helst være orden. Legetøj osv høre til i deres værelser. jeg kan godt lide orden og system og det har så smittet af min min 10årig datter også. Hendes værelse er også pinlig ren. Min søn på 3 er en rigtig rodehoved : )

Anmeld

3. august 2014

Mami

Herhjemme er der altid pinligt rent der bliver støvsuget i stue, gang og køkken 2-3 gange dagligt, værelser 1 gang dagligt  

rengøring (ovn, bad, skabe mm) 2 gange om ugen  

gulvask og lign hver 2 dag 

og oprydning 100 gange om dagen :p "rode lege" er velkomne på eget værelse  

men jo der kan der godt lige ligge en bil eller lign  

Anmeld

3. august 2014

Monski

Yurie skriver:

hun rydder alt op, ingenting må stå eller være frem hvis det ikke er blevet brugt i over 5minutter.

5 minutter :O åh så ville jeg ikke lave andet, haha.
Her rydder vi op inde sengetid og inden Anthon skal i børnehave eller vi skal ud af døren til andre ting.
Ellers så er det kun hvis han har hevet hele værelset ind i stuen og så ikke leger med 90% af det

Jeg elsker man kan se der er plads til vores børn, vi bruger alligevel ikke gulvet til andet end at gå på

Anmeld

3. august 2014

Monski

Mami skriver:

Herhjemme er der altid pinligt rent der bliver støvsuget i stue, gang og køkken 2-3 gange dagligt, værelser 1 gang dagligt  

Hvordan i al verden har du tid til at støvsuge 2-3 gange OM DAGEN?
Vil du dele ud af dit overskud

Anmeld

4. august 2014

Mami

Monski skriver:

Hvordan i al verden har du tid til at støvsuge 2-3 gange OM DAGEN?
Vil du dele ud af dit overskud

Hehe det er bare naturligt for mig  

Anmeld

4. august 2014

lineog4

Mami skriver:

Vauw....

altså hvis jeg bare kunne låne 1/3 del af din gøren i orden så ville jeg være stolt.

Hvor får du overskud og tid til det - bøjer mig i støvet for det

Anmeld

4. august 2014

Mami

lineog4 skriver:

Vauw....

altså hvis jeg bare kunne låne 1/3 del af din gøren i orden så ville jeg være stolt.

Hvor får du overskud og tid til det - bøjer mig i støvet for det

Hehe tak  

Jeg hygger mig med det, så tænker ikke rigtig over det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.