Hvor tidligt fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.997 visninger
57 svar
20 synes godt om
1. august 2014

FrkRaarup

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig på, hvor tidligt 'man' egentlig kan føde og stadig få barnet med hjem.

Så hvor tidligt fødte du? Hvor længe var I indlagte? Hvad var grunden?

Håber I vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

camillabz92

Jeg fødte i uge 34+6 , af hvilket årsag aner vi ikke, han ville bare ikke ligge inde i sin hule mere han er i dag 13 mdr (dog først på mandag) og trives helt fint ... Vi var indlagt i 14 dage selvom de havde sagt vi skulle være indlagt til termin dato. 

Håber det kan bruges  

Anmeld

1. august 2014

modesty

Hej piger

Jeg er lidt nysgerrig på, hvor tidligt 'man' egentlig kan føde og stadig få barnet med hjem.

Håber I vil svare

Børn under cirka 400 gram overlever meget sjældent. De skal vist op omkring 800 gram før man kan være nogenlunde sikker på overlevelse. Men jeg er ikke ekspert på området.

Anmeld

1. august 2014

LJMNA

Ha ikk selv født fortideligt men kender 3 som har født i uge 25, den mindst og den der faktisk leve uden men indtil videre vejede 632 gram. De var indlagt i 3 mdr

Anmeld

1. august 2014

ønskebørn74

FrkRaarup skriver:

Hej piger

Håber I vil svare

30+3 tvillinger 

Anmeld

1. august 2014

Louise H.

Jeg fødte 36+2 kom hjem dagen før termin

Anmeld

1. august 2014

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg fødte for 18 år siden en lille bebbs i uge 25, på 665 gr. Han har det fint i dag og har ikke haft de store problemer hen af vejen pga den for tidlige fødsel, at han så er transkønnet har ikke noget med det af gøre ( født som pige)

Anmeld

1. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har i mange år arbejdet indfor spicial området med handicappet børn. De tidligst født var fra uge 26. 

Jeg fødte thea ved aks i uge 34+. Der har aldrig været nogen problemer. Vh stine

Anmeld

1. august 2014

StephanieNajim

Jeg fødte mine tvillinge drenge 36+4, vi tog hjem dagen efter fødslen

Anmeld

1. august 2014

Elgaard73

Min svigerinde fødte 26+. Han vejede 1100 gram, så var vist til den store side. De kom hjem fra sygehuset, omkring den oprindelige terminsdato (altså ca 3 månder senere).

Der var ikke de vilde komplikationer, imens at de var indlagt. Han skulle bare vokse og udvikle sig. Nogle enkelte gange var der lidt krise, men det var pårund af lidt fejl fra personalet's side. Men han var en stærk lille gut og er i dag 8 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.