Bshizzle skriver:
Regntøj er regntøj! 
Du skal bare sørge for passende tøj til årstiden og et sæt tøj til hver dag! (Kan forstå barnet er lille.. Måske ekstra undertøj).
Dette har jeg altid gjort.
Sko er sko..
Men du siger han har et par fine Adidassko.. Har Far selv købt dem?
For egentlig skal du sørge for rette sko til årstiden osse 
Jeg plejer at sørge for klipklapper/sandaler og kondisko i tasken.
Faren har "arvet" en masse af sin kærestes børns tøj og sko. Jeg har set meget af det. Han har tilmed flere gange sagt, at jeg nu ikke længere behøvede pakke en taske, for nu havde han alt han skulle bruge. Men pludselig er alt vendt på en tallerken (jeg ved simpelthen ikke hvorfor....har en anelse, men det er lige meget her) og nu har han intet tøj og ingen sko, påstår han. Så da jeg havde sendt vores dreng afsted uden tøj og sko for noget tid side , fik jeg besked af dp mor om mandagen, at far havde sagt, at drengen intet tøj eller sko havde haft hele weekenden og det var for dårligt....!

Nu pakker jeg, hvad jeg mener vores dreng har brug for. Jeg har så med vilje ikke pakket kondisko eller gummistøvler, fordi kondiskoene har han reklameret med både overfor mig og dp mor: "se hvor smarte de er, dem har han fået af far" og sådan. Gummistøvler har han selv købt og vist mig. De stod herhjemme, indtil jeg selv købte nogle og så gav jeg faren dem han havde købt med til at beholde. Nu synes han alligevel, at han mangler gummistøvler, trods jeg har givet ham dem han selv har købt

Det bliver ved sådan her i een uendelighed. Han mener også, at jeg skal købe en seng til vores dreng, så han har noget at sove i, når han er på samvær.
Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg skal og ikke skal. Jo, han betaler børnebidrag og SELVFØLGELIG vil jeg sørge for, at mit barn har det godt. Men jeg synes jeg blir behandlet uretfærdigt, når jeg får at vide, at han har alt og derefter får at vide, at jeg har været skyld i, at vores barn intet tøj eller sko havde en hel weekend.....