Brok over mormor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg forstår ikke helt at du skriver til hende at hun kan tage kontakt når hun er klar til at prioritere anderledes, og derefter ignorerer hende når hun så tager kontakt og rækker hånden ud? Hun siger direkte at hun savner jer? Hvad skal hun mere gøre for at du tør op? Hun gør jo præcis hvad du har bedt om. Og nej, hun ringede ikke da dit barn var indlagt, hun var jo allerede blevet afvist før, så hun regnede nok ikke just med at et opkald eller en besked ville falde i god jord. 

Jeg forstår godt du har følt dig lidt svigtet, når du nu har været vant til en anden og hyppigere kontakt. Men jeg synes du overrreagerer. Især dét faktum at du bliver ved at ignorere selvom hun prøver at råde bod, synes jeg er lige dramatisk nok. Tag en snak i stedet for, face to face, og find ud af hvad i hver især tænker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

tarkoflen

Jeg kan godt forstå du blev ked af det! Det var jeg også blevet, især over at hun ikke kontaktede dig da hun vidste l var indlagt.

Når det er sagt så har du også afvist hende af flere omgange, og direkte skrevet at hun ikke skal kontakte dig.

At du og dit barn ikke er din mors første prioritet kan jeg godt forstå. Hun skal også have lov til at leve sit liv. Dog forstår jeg ikke at hun ikke prioriterer jer når l er på besøg eller hun er på besøg hos jer.

Jeg synes du skal sætte dig ned og snakke med din mor. Fortæl hende hvad det gør ved dig at du ikke føler hun tager sig tid til jer når l er sammen og at hun når hun ringer ikke spørger ind til jer.

Anmeld

1. august 2014

Marts<3

Min svigerfar var på mange punkter også sådan... I juni døde han, og det er et stort savn. Er så ked af min søn ikke kommer til at opleve ham rigtig. Måske var han ikke den farfar der lå mest på gulvet og leget. Men kærligheden og omsorgen var der.

Man skal passe på hinanden og tilgive hinanden. Pludselig kan nå gå galt, og de længere er her.

Vores farfar blir der snakket om dagligt, og min søn savner ham. Fordi vi har valgt de gode ting. Og ikke alle de "dårlige".

Gi i det mindste din datter en chance for at få et bedre forhold til din. Min egen mor var/er en dårlig mor. Men hun er verdens bedste mormor. Det er som om, at det der gik galt hos os, vil hun gøre bedre med min søn...

Håber i finder ud af det. Familie er vigtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.