DE der engelske pastafarver fx SORT...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

linemus

MaleneGærup skriver:

Efter at havde set og hørt om jeres flotte kager har jeg også fået lyst til at prøve. Men hvad skal man sørge for at have i huset inden man går i gang (Startkit)????

Du behøver ikke have noget særligt end de ganske almindelige køkkenting som skål og ske og kageform. En kagerulle er en god ting Det handler bare om at være kreativ, så kan man jo bruge glas i forskellige størrelser som udstikkere og en hvidløgspresser til at lave hår osv. Efterhånden som man bliver bidt af det kan man så købe sig fattig i diverse blomsterudstikkere og modellerknive og dimsedutter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Hehe  jeg har heller ikke lavet bolsjer før

Kun karameller... Og så altså kager. Masser af kager

Men jeg har lige idag, bestilt sådan et sæt med 10 start-pastafarver. Til hmm... 28 pund. Hvad så end pundet er, det ved jeg ikke. Men altså det virkede ok billigt og jeg skal nok få det brugt Moars køkken, fars værksted !!!

Det bliver spændende at prøve at bruge det. Nu ska jeg i hvertfald idag, prøve at lave noget mmf og se hvordan det bliver. Men alle I andre klarer det jo godt, så mon ikke jeg også gør

Selvfølgelig kan du det! Men jeg er nu glad for at jeg har prøvet det inden den seriøse kage skal på bordet, for nu ved jeg hvordan det er at arbejde med. Om den næste så bliver bedre, det ved jeg ikke.... Men man har da lov at håbe!!

God fornøjelse med MMF'en

Anmeld

17. august 2009

Lærke90

linemus skriver:

Hvad købte du? I Panduro i Aalborg har de nemlig ikke pastafarver i sort.

Nårr .. pastafarve
Jeg brugte bare levningsmiddelfarve, eller sådan noget.
Er der forskel på dem da ?

Anmeld

18. august 2009

linemus

Lærke90 skriver:

Nårr .. pastafarve
Jeg brugte bare levningsmiddelfarve, eller sådan noget.
Er der forskel på dem da ?

Er levnedsmiddel ikke flydende ligesom frugtfarve?

Pastafarve er en tyk koncentret masse, der i dette tilfælde skal æltes ind i mmf'en og giver nogle stærke klare farver.

Anmeld

18. august 2009

Lærke90

linemus skriver:

Er levnedsmiddel ikke flydende ligesom frugtfarve?

Pastafarve er en tyk koncentret masse, der i dette tilfælde skal æltes ind i mmf'en og giver nogle stærke klare farver.

Når ja okay, det kan jeg godt se så. Der er meget stor forskel.
For jo levningsmiddelfarve er som frugt farve.
Kunne være at mann skulle prøve det andet en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.