DE der engelske pastafarver fx SORT...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Susan1978

linemus skriver:

Jeg laver mmf'en helt færdig, så den har modellervoks-konsistens. Så ælter jeg kakao i, så den bliver godt brun, og så ælter jeg den sorte farve i bagefter en knivspids ad gangen.

Ja, du skal da prøve. Det er faktisk ganske nemt. Forvent bare flormelis over hele køkkenet og dig selv

Tak Line... det skal jeg huske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Jeg laver mmf'en helt færdig, så den har modellervoks-konsistens. Så ælter jeg kakao i, så den bliver godt brun, og så ælter jeg den sorte farve i bagefter en knivspids ad gangen.

Ja, du skal da prøve. Det er faktisk ganske nemt. Forvent bare flormelis over hele køkkenet og dig selv

er det så bage-kakao eller bare kakaomælkspulver?

Anmeld

17. august 2009

linemus

mariamiss6 skriver:

er det så bage-kakao eller bare kakaomælkspulver?

Jeg har brugt bage-kakao.

Anmeld

17. august 2009

Jules

Flovt med... Hvad er det nu £ er? Er det GBP....eller USD??

Anmeld

17. august 2009

Sabina & Simone

Jules skriver:

Flovt med... Hvad er det nu £ er? Er det GBP....eller USD??

GBP  Tegnet betyder pund

Anmeld

17. august 2009

Jules

Sabina84 skriver:

GBP  Tegnet betyder pund

Det mente jeg godt nok også...Men var ikke helt sikker

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

HVOR HVOR HVOR???

NU skal jeg bare igang med kage-terapi, efter alt det skidt i sidste uge. Det er kager der skal til, kan jeg mærke.

Min kusine rejser til afrika i morgen, som u-landsfrivillig i 6 mrd. Så jeg vil lave hende en kage. En farvel kage. det bliver min første. Jeg vil lave ananas fromage og skildpaddecreme i og mmf på toppen.
Der tror jeg bare jeg bruger farver jeg har her hjemme.

MEN - jeg har nogen venner der skal giftes på næste fredag. Et lille semi-hemmeligt hyggebryllup, hvor der ikke skal gøres det store. Men nu tænker jeg simpelthen at jeg har skrevet mig på kage-listen!! Så jeg gør det!! Jeg bager en kage til dem Men der skal være noget SORT mmf på... jeg har set at der er én der har lavet en KAGE med noget SORT på... HVOR har du fundet det?! 

Jeg skal bruge det om en uge

Tak

Jeg købte farver i Panduro. Men de havde kun pastafarver i blå, rød og grøn.... så jeg købte levnedsmiddelfarver i gul og sort.

Har dog ikke prøvet den sorte endnu... og levnedsmiddelfarven skal der vist bruges mere af end pastafarve.... Jeg skulle i hvert fald putte gult i flere gange før det tog imod. Det er farver man normalt bruger til bolsjer...

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
bondepigen skriver:

Jeg købte farver i Panduro. Men de havde kun pastafarver i blå, rød og grøn.... så jeg købte levnedsmiddelfarver i gul og sort.

Har dog ikke prøvet den sorte endnu... og levnedsmiddelfarven skal der vist bruges mere af end pastafarve.... Jeg skulle i hvert fald putte gult i flere gange før det tog imod. Det er farver man normalt bruger til bolsjer...

Hehe  jeg har heller ikke lavet bolsjer før

Kun karameller... Og så altså kager. Masser af kager

Men jeg har lige idag, bestilt sådan et sæt med 10 start-pastafarver. Til hmm... 28 pund. Hvad så end pundet er, det ved jeg ikke. Men altså det virkede ok billigt og jeg skal nok få det brugt Moars køkken, fars værksted !!!

Det bliver spændende at prøve at bruge det. Nu ska jeg i hvertfald idag, prøve at lave noget mmf og se hvordan det bliver. Men alle I andre klarer det jo godt, så mon ikke jeg også gør

Anmeld

17. august 2009

Jules

Jeg havde faktisk besluttet mig for at bestille for godt 800 kr derinde!!! Men så kunne jeg ikke få lov at betale Piiiiv....

Anmeld

17. august 2009

MaleneGærup

Efter at havde set og hørt om jeres flotte kager har jeg også fået lyst til at prøve. Men hvad skal man sørge for at have i huset inden man går i gang (Startkit)????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.