Andre der går hjemme med de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2014

AnonymMor

mmsoelberg skriver:

Er der andre end mig der har valgt at beholde min guldklump hjemme og ikke sende i vs/dp? 

Vi har valgt det fordi vi slet ikke kunne forstille os at sende hende i vs da hun var omkring de 8-9 mdr - hun kunne ikke kravle eller fortælle hvad hun ville. Allerede nu vil jeg være mere tryg ved at sende hende af sted, da hun nu peger på det hun vil have og hun går næsten :-) hun bliver 1 1/2 år når hun starter - men vi have meget korte dage da jeg kun læser et fag :-) 

min datter er 11 mdr og er heller ikke startet i dp og planen er at når jeg kommer i arbejde igen så skal mormor passe hende her hjemme indtil hun skal i børnehave.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

Hugoline.

Jeg ofrede mig og læste hjemmefra, så min datter først startede da hun var 18 mdr - hun fik ikke en vuggestueplads før.

Det gik fint, hun elsker at være der og pædagogerne siger hun er det nemmeste og gladeste barn

Anmeld

1. august 2014

Albertsen92

Jeg går/skal gå hjemme med min pige på snart 9 mdr til hun er ca 2 år

Anmeld

1. august 2014

Jixzi

Jeg går hjemme med mine 3 yngste, en på 3 mdr, en på 1 år og en på 3 år .  

Anmeld

1. august 2014

Klumpe-dumpe

stm2812 skriver:

Hvorfor skal han begynde i skole som 3-4 årig?

UmmA bor temmelig sikkert i udlandet hvor det er ganske normalt børn starter som 4 årig i skole.

Anmeld

1. august 2014

mrhl

Jeg går hjemme med min datter på 8 måneder og hun kommer til at være 1,5 år når hun skal i vuggestue. Jeg er så glad for at det kan lade sig gøre at jeg kan passe hende hjemme 'så længe'. Egentlig ville jeg helst at hun var hjemme indtil børnehavestart.

Anmeld

1. august 2014

mrhl

dobbelt

Anmeld

1. august 2014

ano14316

mmsoelberg skriver:

Er der andre end mig der har valgt at beholde min guldklump hjemme og ikke sende i vs/dp? 

Vi har valgt det fordi vi slet ikke kunne forstille os at sende hende i vs da hun var omkring de 8-9 mdr - hun kunne ikke kravle eller fortælle hvad hun ville. Allerede nu vil jeg være mere tryg ved at sende hende af sted, da hun nu peger på det hun vil have og hun går næsten :-) hun bliver 1 1/2 år når hun starter - men vi have meget korte dage da jeg kun læser et fag :-) 

Jeg har valgt det denne gang... Jonatan kommer til at være 13-14 mdr. Magnus var 7 mdr da jeg startede arbejde og det var jeg slet ikke klar til og 10 mdr da han startede vs, hvilket han trivedes fint med, men jeg gjorde ikke...

Anmeld

1. august 2014

2721

Jeg går hjemme med min søn på 4 år

Anmeld

1. august 2014

stm2812

Ariel skriver:

UmmA bor temmelig sikkert i udlandet hvor det er ganske normalt børn starter som 4 årig i skole.

Nårh for søren. Den tanke strejfede mig slet ikke hehe. Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.