Andre der går hjemme med de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
22 svar
11 synes godt om
29. juli 2014

mmsoelberg

Er der andre end mig der har valgt at beholde min guldklump hjemme og ikke sende i vs/dp? 

Vi har valgt det fordi vi slet ikke kunne forstille os at sende hende i vs da hun var omkring de 8-9 mdr - hun kunne ikke kravle eller fortælle hvad hun ville. Allerede nu vil jeg være mere tryg ved at sende hende af sted, da hun nu peger på det hun vil have og hun går næsten :-) hun bliver 1 1/2 år når hun starter - men vi have meget korte dage da jeg kun læser et fag :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

dollygirl

mmsoelberg skriver:

Er der andre end mig der har valgt at beholde min guldklump hjemme og ikke sende i vs/dp? 

Vi har valgt det fordi vi slet ikke kunne forstille os at sende hende i vs da hun var omkring de 8-9 mdr - hun kunne ikke kravle eller fortælle hvad hun ville. Allerede nu vil jeg være mere tryg ved at sende hende af sted, da hun nu peger på det hun vil have og hun går næsten :-) hun bliver 1 1/2 år når hun starter - men vi have meget korte dage da jeg kun læser et fag :-) 

Min datter starter når hun er 10 mdr hvilket er her om lidt

Mit hjerte siger nej og er skræmt

Men hva skal man gør ellers

Anmeld

31. juli 2014

Trekløver(:

mmsoelberg skriver:

Vi har også valgt at holde vores datter hjemme lidt længere. Hun er nu 1 år, og skal ikke i dp før til december. Jeg læser HF hjemmefra, og det fungere fint at jeg læser når hun sover til middag eller når hun er lagt i seng.

Kunne slet ikke forestille mig at sende hende afsted nu, og overhovedet ikke da hun var under 1 år. Synes hun er for lille og jeg og min mand er ikke klar til det heller. Jeg vil ikke gå glip af så meget tid med hende når hun er så lille.

Det er den bedste beslutning vi har taget føler vi.

Anmeld

31. juli 2014

LJMNA

Jeg går hjemme med vores to yngste, en på 1 år og 6 mdr og så en på 7 mdr. De starter først den dag det er tid til børnehave

Anmeld

31. juli 2014

modesty

dollygirl skriver:

Min datter starter når hun er 10 mdr hvilket er her om lidt

Mit hjerte siger nej og er skræmt

Men hva skal man gør ellers

Min søn startede også da han var 10 mdr. Jeg syntes også at det var alt for tidligt (og det synes jeg egentlig stadigvæk) - men det gik SÅ fint. Der var ingen problemer, han hyggede sig bare.

Anmeld

31. juli 2014

mmsoelberg

M_V skriver:

Vi har også valgt at holde vores datter hjemme lidt længere. Hun er nu 1 år, og skal ikke i dp før til december. Jeg læser HF hjemmefra, og det fungere fint at jeg læser når hun sover til middag eller når hun er lagt i seng.

Kunne slet ikke forestille mig at sende hende afsted nu, og overhovedet ikke da hun var under 1 år. Synes hun er for lille og jeg og min mand er ikke klar til det heller. Jeg vil ikke gå glip af så meget tid med hende når hun er så lille.

Det er den bedste beslutning vi har taget føler vi.

Det er lige som mig ☺️

Anmeld

31. juli 2014

Hulubulu86

Du/I er ikke alene. Jeg gaar hjemme med begge mine drenge min aeldste som bliver 3 i midten af august og den yngste paa 10mdr.

Jeg overvejer at hjemmeskole da min dreng ellers skal begynde i skole som 3-4aarig

Anmeld

31. juli 2014

stm2812

UmmA skriver:

Du/I er ikke alene. Jeg gaar hjemme med begge mine drenge min aeldste som bliver 3 i midten af august og den yngste paa 10mdr.

Jeg overvejer at hjemmeskole da min dreng ellers skal begynde i skole som 3-4aarig

Hvorfor skal han begynde i skole som 3-4 årig?

Anmeld

31. juli 2014

Lilotte87

Min datter starter dagpleje på mandag, hvor hun bliver 13 måneder. 

Hun kommer til at være der 3-4 dage om ugen og bliver hentet tidligt og sådan bliver det ved til hun starter i skole medmindre hun selv ønsker det anderledes. 

Er rigtig glad for den "ordning" :-)

Anmeld

1. august 2014

Bshizzle

UmmA skriver:

Skole som 3 - 4 årige?! 

Jeg havde min ældste dreng hjemme til han blev 2 år ca. 

Jeg gik alligevel hjemme dengang 

Den lille på 2 år kom i DP da han var omkring 10 mdr ca, og det var skræmmende i starten, men han klarede det SÅ godt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.