Kende kønnet ved tisseprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2014

TR

Happiness skriver:

altså jeg var ikke. Der skete ingenting  

Ved ikke om det er helt gak gak, eller om drenge udskiller noget, som går i urinen. Men tænker at det må det jo gøre, når en kønsstest er 70-90% sikker. Så må der jo gå noget i urinen, om det er det ene eller andet køn. 

Men igen, ved ikke om der er hold i Natron testen. Andet end det passede her, og der kan jo være 50-50

jeg har også hørt at hvis man har svamp eller andre baktiere down-under, så skulle det også få det til at simre  

Det er lidt vildt, hvis det passer  

jeg vil i hvert fald prøve og så se om den holder til kønsscanning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2014

Happiness

TR skriver:

Det er lidt vildt, hvis det passer  

jeg vil i hvert fald prøve og så se om den holder til kønsscanning  

Tænkte også at det jo ikke skader at prøve Ved mig passede alle testene med en pige, det samme sagde kønscanningen, og har nu en skøn pige på 5 måneder

(Jeg havde købt 2 forskellige tis-test fra usa, og natron testen, den kinesiske kalender)

Anmeld

5. august 2014

TR

Happiness skriver:

Tænkte også at det jo ikke skader at prøve Ved mig passede alle testene med en pige, det samme sagde kønscanningen, og har nu en skøn pige på 5 måneder

(Jeg havde købt 2 forskellige tis-test fra usa, og natron testen, den kinesiske kalender)

Fedt  

den holder ikk helt her, for tidligere i dag , hvor jeg prøvede , gjorde den ingenting og nu der sagde noget og der kom hvid skum på :/ 

Anmeld

8. august 2014

*maygirl*

Anonym skriver:

EBay.com  

Har du et link til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.