Kende kønnet ved tisseprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Som overskriften lyder. Er der så nogle der har prøvet at få kønnet afvide ved de der tisse teste prøver man kan købe over nettet ? 

Og hvor langt var du da du testet den ? Og virket de?

jeg har lige bestilt sådan en på eBay til 110 kr. Glæder Mig til at prøve den

Mon ikke det står i vejledningen hvornår du kan tage den fra ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

jep, jeg prøvede med 2 forskellige, og de sagde begge pige. Det gjorde forsøget med natrium også, og det samme med den kinesiske kalender. Og ud kom en pige Så de passede alle her

Nu har jeg lige prøvet den der tisseprøve med natron. 

Da jeg putter det ned i sker der intet med efter et par sek bobler det meget meget lidt. Hvad ville du så mene ? :-)

Anmeld

30. juli 2014

Happiness

Anonym skriver:

Nu har jeg lige prøvet den der tisseprøve med natron. 

Da jeg putter det ned i sker der intet med efter et par sek bobler det meget meget lidt. Hvad ville du så mene ? :-)

hmmm altså ved mig skete der intet, heller ikke efter lidt tid. (hældte det dog i toilettet efter 2 min )

Mon det er en lille dreng du venter Ej, jeg tror ikke man skal lægge så meget i det. Det er sjovt at prøve, og så se om det passer. Men der er jo 50/50 for et rigtigt svar

Anmeld

30. juli 2014

Hugoline.

Prøv natron-testen. Det er gratis

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

hmmm altså ved mig skete der intet, heller ikke efter lidt tid. (hældte det dog i toilettet efter 2 min )

Mon det er en lille dreng du venter Ej, jeg tror ikke man skal lægge så meget i det. Det er sjovt at prøve, og så se om det passer. Men der er jo 50/50 for et rigtigt svar

Det var virkelig lidt det boblet... tror måske det var fordi der røg en klump i, så en luftbobbel. for har lige prøvet igen.. og der skeeeeete ingenting

Og håber på en pige men nu må vi se hvad den anden tistest siger om 1 uges tid

Anmeld

30. juli 2014

Mami

Ifølge kinesisk kalender og tisse test ventede jeg en pige ud kom en dreng 

Anmeld

30. juli 2014

-Sigrid-

Happiness skriver:

Hvis det bruser, siges det at være en dreng  

Spændende, er bange for han så bliver drillet i omklædningsrummet 

Anmeld

30. juli 2014

Happiness

-Sigrid- skriver:

Spændende, er bange for han så bliver drillet i omklædningsrummet 

En bekendt troede de skulle have en pige, det havde 3 forskellige scanninger vist.... Eller.... For ud kom den lækreste dreng  

Meeeen når det er sagt, så tror jeg altså at du mere kan regne med en scanning end noget tis og natrium

Anmeld

30. juli 2014

Happiness

Happiness skriver:

En bekendt troede de skulle have en pige, det havde 3 forskellige scanninger vist.... Eller.... For ud kom den lækreste dreng  

Meeeen når det er sagt, så tror jeg altså at du mere kan regne med en scanning end noget tis og natrium

natron... Damn autocorrect! 

Anmeld

31. juli 2014

-Sigrid-

Happiness skriver:

En lillebror ville også være meget velkommen  

Det tror jeg også, især når de fire af dem har været efter 14+4 men jeg skal nok lige opdatere, især hvis der er lidt mere menneske end vi havde regnet med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.