Kende kønnet ved tisseprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.469 visninger
53 svar
24 synes godt om
28. juli 2014

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder. Er der så nogle der har prøvet at få kønnet afvide ved de der tisse teste prøver man kan købe over nettet ? 

Og hvor langt var du da du testet den ? Og virket de?

jeg har lige bestilt sådan en på eBay til 110 kr. Glæder Mig til at prøve den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Lina!

Wow aldrig hørt om det! men lyder virkelig smart- dur nok ikke på en i uge 1!(mig)

Fedt hvis du skriver lidt om det når du får det brugt

Anmeld

28. juli 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Som overskriften lyder. Er der så nogle der har prøvet at få kønnet afvide ved de der tisse teste prøver man kan købe over nettet ? 

Det vidste jeg ikke man kunne. Du må lige opdatere om det så passer når du ved det

Anmeld

28. juli 2014

Mother-love

Tror ihvertfald du skal vente til du som minimum er i den uge hvor der begynder at blive anlæg til æggestokke eller testikler
Kan ikke lige huske hvad uge det er. Men det kan du læse dig frem til.

Men er da spændt på at høre hvad resultatet bliver.

Anmeld

28. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg overvejede det, men eftersom de allligevel kun er omkring 70% rigtige og jeg også kunne læse at de var meget svære at tyde, så droppede jeg det igen. Det tager lidt af hyggen.

Men man kan selvfølgelig prøve for sjov, jeg ville bare aldrig stole på det 

Det gode ved en kønsscanning er jo også at man får baby at se og det kan man allerede når man er 14+0

Anmeld

28. juli 2014

Kay

Har du link så man kan læse nærmere om den?

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg overvejede det, men eftersom de allligevel kun er omkring 70% rigtige og jeg også kunne læse at de var meget svære at tyde, så droppede jeg det igen. Det tager lidt af hyggen.

Men man kan selvfølgelig prøve for sjov, jeg ville bare aldrig stole på det 

Det gode ved en kønsscanning er jo også at man får baby at se og det kan man allerede når man er 14+0

Ja jeg ved os godt man ik kan stole på den 100 % :-) men nysgerigheden tog alligevel lidt over. Og der går nok lige 2 uger før den er her, også ville jeg være 10-11 uger henne :-)

men blir spændene og det virker :-)

men skal helt sikkert os til kønsscanning 

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Tror ihvertfald du skal vente til du som minimum er i den uge hvor der begynder at blive anlæg til æggestokke eller testikler
Kan ikke lige huske hvad uge det er. Men det kan du læse dig frem til.

Men er da spændt på at høre hvad resultatet bliver.

Ville os være 10-11 uger Henne når jeg har den :-) også burde det være muligt :-) men det blir spændene :-)

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Har du link så man kan læse nærmere om den?

http://www.intelligender.com/home.html

det her er den mest brugte og originale :-) ig koster vidst 350 kr. Men den jeg har købt er en til 110 kr på eBay, så ved jo selvfølgelig ik om den virker.

men den jeg har linket til burde være ret præcist :-) søg evt på youtube og se videoer som privat personer har lagt ud hvor de tester

Anmeld

28. juli 2014

Kay

Anonym skriver:

http://www.intelligender.com/home.html

det her er den mest brugte og originale :-) ig koster vidst 350 kr. Men den jeg har købt er en til 110 kr på eBay, så ved jo selvfølgelig ik om den virker.

men den jeg har linket til burde være ret præcist :-) søg evt på youtube og se videoer som privat personer har lagt ud hvor de tester

Øv der står at den højestsandsynligt ikke virker på kvinder med pco/pcos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.