Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altser du for tæller at du har blødt en uges tid, men har testet positiv både før og efter blødningen, er det rigtig forstået?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har ikke testet efter.
Så prøv at tage en test mere...
Hvis der stadig er to streger (uanset hvor tydelig teststregen er), så er du nok gravid...
Hvis der kun er én streg, så er du ikke gravid.
Jep. Det tænker jeg også...
Selvom min kæreste sige at jeg skal ikke købe flere teste. Så hellere gå til lægen og få det afklaret. Men som nævnt at jeg har ikke testet efter menstraution
Anonym skriver: Selvom min kæreste sige at jeg skal ikke købe flere teste. Så hellere gå til lægen og få det afklaret. Men som nævnt at jeg har ikke testet efter menstraution
Hvorfor mener din kæreste at du ikke skal købe flere testere?
Jeg købte den test der som jeg testene mig med inden min menstr kom. Der brugte jeg 2
Og har testet mig 2-3 gange før da det var meget uvished om jeg var gravid. På der tidspunkt. Havde nogle symptomer på det kunne være det. Men den var negativ
Anonym skriver: Jeg købte den test der som jeg testene mig med inden min menstr kom. Der brugte jeg 2 Og har testet mig 2-3 gange før da det var meget uvished om jeg var gravid. På der tidspunkt. Havde nogle symptomer på det kunne være det. Men den var negativ
Lægens tissetest (som han nok vil starte med at bruge, før han overvejer blodprøve) er fuldstændig ligeså sikker som dem du køber i supermarkederne, så hop du ud efter en pakke tests i stedet for at gå og gætte sådan.
Er det ikke bare fint at købe fra Føtex igen så
Anonym skriver: Er det ikke bare fint at købe fra Føtex igen så
Jo da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128