gravidtettest 1 eller 2 fede røde streger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.551 visninger
57 svar
19 synes godt om
27. juli 2014

Anonym trådstarter

prøver at blive gravide...

jeg er stoppet med at tage mine p.piller for godt omkring 7-8 måneder siden, hvor efter vi så småt har prøvet, og se om det kunne lykkes, -- jeg tog en test for et par dage siden

en test som jeg har købt i føtex. den (lyserøde/hvide) jeg tissede på den hvor man skulle, og efter 5-10 minutter ventede jeg, for at se resultatet af dette, - det viste sig at den ene streg var MEGET tydligt rød, og den anden meget utydligt, man kúnne lige se en lille andelse af en lyserødlig streg,

- jeg har søge lidt rundt og læse lidt her inde på internettet, nogen som har taget sådan en test som jeg også har taget hvor der kun var en meget tydlig rød streg, og de var gravide, og andre hvor der var 2 MEGET tydlig fede røde streger og var gravide, øhh?? - er det bare udenset hvad om der bare er en rød streg, der er chance for man er gravid?? - kan man godt være gravid selv om man har sit menstraution?? også selvom den er noget kraftig blødning,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

MetteS81

Hvis der er 2 røde streger indenfor tid, så er det en positiv test...hvis den ene streg er mindre rød/tydelig end den anden, så er det bare fordi du ikke er så langt henne endnu.

Mht om du kan være gravid når du har kraftig menstraution, så er det svært at svare på...jeg blødte selv hvad der svarede til en normal menstraution, men fandt ud af at jeg var gravid alligevel...det var bare som om kroppen ikke havde opdaget det endnu. Hvis din menstraution er meget kraftig, så kan det være du ikke er gravid alligevel. Prøv at tage en test igen om et par dage og se om den er blevet tydeligere..  

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Tak. Vil det så sige testen viser en tydelig RØD farve og den anden viser meget lidt lyserød. Farve så er den negativ... 

I fredags om morgenen fik jeg pludselig i underlivet menstruation smerte. Plejer jeg aldrig at ha under min menst. .

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Prøver at teste midt på ugen.. 

Anmeld

27. juli 2014

Masig

Anonym skriver:

Tak. Vil det så sige testen viser en tydelig RØD farve og den anden viser meget lidt lyserød. Farve så er den negativ... 

I fredags om morgenen fik jeg pludselig i underlivet menstruation smerte. Plejer jeg aldrig at ha under min menst. .

Der skulle gerne være et eksempel på pakken med testen. Hvis der er to streger, er der en graviditet, uanset hvor tydelige stregerne er... Men i og med du har haft en meget kraftig mens og med smerter, kan det tyde på at graviditeten er gået til grunde igen, men det er selvfølgelig ikke sikkert. Nogle bløder under hele deres graviditet på de tidspunkter hvor de skulle have haft mens.

Men prøv at teste igen om et par dage og se om den utydelige streg er blevet tydeligere. Er du gravid med en sund graviditet, skulle den gerne blive tydeligere og tydeligere som tiden går...

Prøv evt at google lidt omkring graviditetsteste og HCG, så vil du lære meget 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Det vil jeg prøve så.. 

Anmeld

27. juli 2014

Mother-love

Anonym skriver:

prøver at blive gravide...

jeg er stoppet med at tage mine p.piller for godt omkring 7-8 måneder siden, hvor efter vi så småt har prøvet, og se om det kunne lykkes, -- jeg tog en test for et par dage siden

en test som jeg har købt i føtex. den (lyserøde/hvide) jeg tissede på den hvor man skulle, og efter 5-10 minutter ventede jeg, for at se resultatet af dette, - det viste sig at den ene streg var MEGET tydligt rød, og den anden meget utydligt, man kúnne lige se en lille andelse af en lyserødlig streg,

- jeg har søge lidt rundt og læse lidt her inde på internettet, nogen som har taget sådan en test som jeg også har taget hvor der kun var en meget tydlig rød streg, og de var gravide, og andre hvor der var 2 MEGET tydlig fede røde streger og var gravide, øhh?? - er det bare udenset hvad om der bare er en rød streg, der er chance for man er gravid?? - kan man godt være gravid selv om man har sit menstraution?? også selvom den er noget kraftig blødning,

Du kan jo prøve og ligge et billede ind af testen.

Men hvis du bløder kraftigt kan det godt være du har et befrugtet æg der ikke havde sat sig ordentlig fast. Men ville prøve og tage en test igen om et par dage med morgenurin

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har købt test(e) fra Føtex.  

Tænker på at købe en anden test. Hvor har i  købet test. 

Anmeld

27. juli 2014

Lotus86

Den første streg er altid tydelig, det er kontrolstegen der viser at testen fungerer, den anden streg er den der viser om man er gravid eller ej, og den behøver overhovedet ikke være særlig tydelig.

Her er et billede af testen jeg tog da jeg fandt ud af at min datter var på vej, den er ikke særlig tydelig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Ok. Ik for noget

Men min test som jeg tog. Ligner meget dette. Med stregerne. En RØD streg og en meget utydelig streg lyserød... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.