Med den store gik vi over til flaske efter 2 mdr. ca, den mindste var flaskebarn fra dag 1.
Grunden til at vi gik fra amning til flaske, var at spiste hele tiden og ikke kunne finde ro. Han sov sjældent mere end en time af gangen, og ellers laa han ved mine bryster eller skreg. En dag skulle vi have ham passet en 3-4 timer, da vi skulle skrive eksamensopgave begge to, han skulle derfor have en flaske.
Min mor gav ham flasken og han sove i 2-3 timer, uden problemer. Det virkede til at han endelig blev mæt, og kunne finde ro. Han var en helt anden glad baby efter det. Paa samraad med SP, valgte vi derfor at trappe amningen ud og gaa over paa flaske. Sikke en forskel, vi fik en hel anden dreng og det var fantastisk.
Jeg mistede hurtigt mælken i brysterne, saa jeg tænker at der heller ikke var meget at komme efter.
Jeg synes ikke det var fedt at amme, det gjorde ondt, selv efter 2 mdr. gjorde det mega nas naar han spiste hos mig.
Saa det er min historie kort fortalt. Med lillesøster valgte vi flaske fra første dag. De har begge faaet almindelig NAN, og de har aldrig haft bøvl med maven 
Anmeld