kan det virkelig passe? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Nu kender i så ikke årsagen til at min datter blev fjernet 2dage efter fødslen og afgørelsen kom 1 uge før min termin!

Hun måtte slet ikke fjerne min datter! Og i er så heldogr at i ikke kender til mig eller min sag

Nej, men vi SIGER hvad med at koncentere dig om faktisk at få hende hjem, før du tænker på at få et barn til. 
Få en familie med hende, vis at du kan være mor for hende, så du ikke ender med at stå med to tvangsfjernede børn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej, men vi SIGER hvad med at koncentere dig om faktisk at få hende hjem, før du tænker på at få et barn til. 
Få en familie med hende, vis at du kan være mor for hende, så du ikke ender med at stå med to tvangsfjernede børn. 

Min datter er ikke tvangsfjernet, det en frivillig

Anmeld

28. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Min datter er ikke tvangsfjernet, det en frivillig

Men du skriver det her til mig; Nu kender i så ikke årsagen til at min datter blev fjernet 2dage efter fødslen og afgørelsen kom 1 uge før min termin! 

Hun måtte slet ikke fjerne min datter! Og i er så heldogr at i ikke kender til mig eller min sag

Det får det jo ikke ligefrem til at lyde som om det er frivilligt. 

Og der er vel stadigvæk en grund til at du ikke har hende hjemme, vil du ikke have hende hjem, men du vil gerne have et andet barn?

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Men du skriver det her til mig; Nu kender i så ikke årsagen til at min datter blev fjernet 2dage efter fødslen og afgørelsen kom 1 uge før min termin! 

Det får det jo ikke ligefrem til at lyde som om det er frivilligt. 

Og der er vel stadigvæk en grund til at du ikke har hende hjemme, vil du ikke have hende hjem, men du vil gerne have et andet barn?

Det er en frivillig, men det er en svær forklaring, og mig og min advokat er ved og få hende hjem igen

Anmeld

29. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det er en frivillig, men det er en svær forklaring, og mig og min advokat er ved og få hende hjem igen

Ja og det er super for jer, men lad vær med at have ubeskyttet sex med en flirt, for det hjælper bestemt ikke din sag. Du skal vise at du er voksen nok til at være mor for hende, en voksen der tager gode beslutninger. 

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja og det er super for jer, men lad vær med at have ubeskyttet sex med en flirt, for det hjælper bestemt ikke din sag. Du skal vise at du er voksen nok til at være mor for hende, en voksen der tager gode beslutninger. 

Ja, er os lidt bange for at jeg er gravid

Anmeld

29. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja, er os lidt bange for at jeg er gravid

Beskyt dig, ikke bare med kondom, men prævention.  

En læges ord; en der har ubeskyttet sex under æl, prøver at blive gravid. (Det sagde hun da jeg spurge hende.. ) 

Det er det jeg frygter at folk vil tænke/sige, hvis de ved at du bevist har haft ubeskyttet  sex under æl.

Så få styr på det og ikke mere ubeskyttet sex.

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Beskyt dig, ikke bare med kondom, men prævention.  

En læges ord; en der har ubeskyttet sex under æl, prøver at blive gravid. (Det sagde hun da jeg spurge hende.. ) 

Det er det jeg frygter at folk vil tænke/sige, hvis de ved at du bevist har haft ubeskyttet  sex under æl.

Så få styr på det og ikke mere ubeskyttet sex.

Har også en spiral liggende jeg skulle have haft oppe efter næste mens; så ja er helt færdig med og dumme mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.