sandramor skriver:
Okay ikke for at være fordømmende men hvis du har en datter i pleje er det måske ikke lige endnu et barn du har brug for 
Ment på den måde at du selv siger du ikke vil gøre noget der kan skade din sag med din datter.... Men ja for mig virker det som om du gerne vil være gravid 
Du bruger ingen beskyttelse... Ved du har æg løsning og vælger så at have ubeskyttet sex flere dage omkring det tidspunkt... Det er svært at tro det kun skyldes dumhed" 
Du burde måske begynde at bruge noget prævention af en art?
Ja undskyld men kan ikke lade være med at ryste en smule på hovedet af dig... Du virker meget uansvarlig 
Men ja håber da for dig du ikke er gravid 
Som sagt ved godt det var pisse dumt, vil rigtig gerne have et barn mere, og ved min advokat også, og han siger at hvis jeg gerne vil have et barn f.eks nu, så må de ikke fjerne det grundet alt der sket med min datter, og ham jeg var sammen med, ved udmærket godt det hele, og vil også gerne selv have børn, men er jeg blevet det skal vi snak om hvad der skal ske.
- men ja Er helt klar over hvad i mener og kan sagtens forstå hvad i siger, ved det var rigtigt dumt, men vil så os lige sige at den første gang var helt ubeskyttet, de 2 sidste var med kondom, efter vi begge kunne se det var dumt, men det sprang :/
Anmeld