kan det virkelig passe? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
27 svar
20 synes godt om
25. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg var sammen med en fyr i søndags eller Mandags, og igen i onsdags ubeskyttet i min ÆL periode, skal have min mens 7. aug (altid regelmæssigt) men idag opdagede jeg at jeg pletblødet en lille smule. Har læst at man 6-12dage efter undfangelsen kan pletbløde.

Kan det virkelig passe jeg kan være blevet gravid, og allerede kan se det nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

sandramor

Anonym skriver:

Jeg var sammen med en fyr i søndags eller Mandags, og igen i onsdags ubeskyttet i min ÆL periode, skal have min mens 7. aug (altid regelmæssigt) men idag opdagede jeg at jeg pletblødet en lille smule. Har læst at man 6-12dage efter undfangelsen kan pletbløde.

Ja det kan godt passe... Jeg pletblødte da ægget satte sig fast.... 

Altså går ikke ud fra du ønsker en graviditet?? (Da det lyder som om det var en ikke kæreste du var sammen med)  så er det måske ikke liiiiiige så smart at dyrke usikker sex når du ved du har æg løsning 

Anmeld

26. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Men det er jo kun 4-5dage siden i havde sex første gang.

Som den anden siger, ønsket graviditet,  siden du har ubeskyttet sex når du ved at du har æl? Og håber da han ved at du havde æl?

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Ja det kan godt passe... Jeg pletblødte da ægget satte sig fast.... 

Altså går ikke ud fra du ønsker en graviditet?? (Da det lyder som om det var en ikke kæreste du var sammen med)  så er det måske ikke liiiiiige så smart at dyrke usikker sex når du ved du har æg løsning 

Det var en "flirt" jeg var sammen med, ved godt det var dumt

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Men det er jo kun 4-5dage siden i havde sex første gang.

Som den anden siger, ønsket graviditet,  siden du har ubeskyttet sex når du ved at du har æl? Og håber da han ved at du havde æl?

Ja havde self sagt det, så han vidste det godt,

Anmeld

26. juli 2014

sandramor

Anonym skriver:

Det var en "flirt" jeg var sammen med, ved godt det var dumt

Ja du kan jo håbe på du ikke bliver gravid....  Livet som alenemor er ikke lutter lagkage kan jeg fortælle dig..... 

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Ja du kan jo håbe på du ikke bliver gravid....  Livet som alenemor er ikke lutter lagkage kan jeg fortælle dig..... 

Det ved jeg, har en datter som ikke har kontakt til hendes far, men hjn er deaværrer i pleje, og vil ikke risikere noget der kan skade min sag med hende :/
- det os derfor jeg er lidt bekymtet pga pletblødningen, men mig og ham tager den stille og roligt hvis jeg er blevet gravid, har os fortælt jeg pletbløder,

Anmeld

26. juli 2014

sandramor

Anonym skriver:

Det ved jeg, har en datter som ikke har kontakt til hendes far, men hjn er deaværrer i pleje, og vil ikke risikere noget der kan skade min sag med hende :/
- det os derfor jeg er lidt bekymtet pga pletblødningen, men mig og ham tager den stille og roligt hvis jeg er blevet gravid, har os fortælt jeg pletbløder,

Okay ikke for at være fordømmende men hvis du har en datter i pleje er det måske ikke lige endnu et barn du har brug for 

Ment på den måde at du selv siger du ikke vil gøre noget der kan skade din sag med din datter.... Men ja for mig virker det som om du gerne vil være gravid 

Du bruger ingen beskyttelse... Ved du har æg løsning og vælger så at have ubeskyttet sex flere dage omkring det tidspunkt... Det er svært at tro det kun skyldes dumhed" 

Du burde måske begynde at bruge noget prævention af en art? 

Ja undskyld men kan ikke lade være med at ryste en smule på hovedet af dig... Du virker meget uansvarlig 

Men ja håber da for dig du ikke er gravid 

Anmeld

26. juli 2014

GUSO

Anonym skriver:

Ej undskyld hvis jeg lyder hård men syntes du lyder som om det er planlagt og du håber på en graviditet og ærligt så kommer det nok overhovedet ikke til at gavne sig når din største er i pleje og du bliver gravid uden at være i parforhold, hvorfor ikke bruge beskyttelse nor man ved man har æg løsning og står i sådan en situation?? Måske jeg tager fejl

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Okay ikke for at være fordømmende men hvis du har en datter i pleje er det måske ikke lige endnu et barn du har brug for 

Ment på den måde at du selv siger du ikke vil gøre noget der kan skade din sag med din datter.... Men ja for mig virker det som om du gerne vil være gravid 

Du bruger ingen beskyttelse... Ved du har æg løsning og vælger så at have ubeskyttet sex flere dage omkring det tidspunkt... Det er svært at tro det kun skyldes dumhed" 

Du burde måske begynde at bruge noget prævention af en art? 

Ja undskyld men kan ikke lade være med at ryste en smule på hovedet af dig... Du virker meget uansvarlig 

Men ja håber da for dig du ikke er gravid 

Som sagt ved godt det var pisse dumt, vil rigtig gerne have et barn mere, og ved min advokat også, og han siger at hvis jeg gerne vil have et barn f.eks nu, så må de ikke fjerne det grundet alt der sket med min datter, og ham jeg var sammen med, ved udmærket godt det hele, og vil også gerne selv have børn, men er jeg blevet det skal vi snak om hvad der skal ske.

- men ja Er helt klar over hvad i mener og kan sagtens forstå hvad i siger, ved det var rigtigt dumt, men vil så os lige sige at den første gang var helt ubeskyttet, de 2 sidste var med kondom, efter vi begge kunne se det var dumt, men det sprang :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.