kan det virkelig passe? :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Ej undskyld hvis jeg lyder hård men syntes du lyder som om det er planlagt og du håber på en graviditet og ærligt så kommer det nok overhovedet ikke til at gavne sig når din største er i pleje og du bliver gravid uden at være i parforhold, hvorfor ikke bruge beskyttelse nor man ved man har æg løsning og står i sådan en situation?? Måske jeg tager fejl

Du kan læse den kommentar jeg lige har skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja havde self sagt det, så han vidste det godt,

I vælger at have ubeskyttet sex, under din ÆL, og nu er du bange for at du er gravid? Hvorfor så gøre det? Det synes jeg, undskyld, er rigtig dumt.

Du har en datter i pleje, hvad med at koncentere dig om at få hende hjem.. 
Og så kom på noget prævenstion, så du ikke står i det igen(bortset hvis du faktisk gerne vil være gravid); for så find dig en fast, og ikke en flirt. 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

I vælger at have ubeskyttet sex, under din ÆL, og nu er du bange for at du er gravid? Hvorfor så gøre det? Det synes jeg, undskyld, er rigtig dumt.

Du har en datter i pleje, hvad med at koncentere dig om at få hende hjem.. 
Og så kom på noget prævenstion, så du ikke står i det igen(bortset hvis du faktisk gerne vil være gravid); for så find dig en fast, og ikke en flirt. 

Synes nu mere du skulle tage og læse hvad jeg har skrevet førhen i andre kommentarer!

Det kan da være meget nemt for jer og dømme bare lige sårn, og jeg har indrømmet min/hans fejl, hvilket jeg udmærket godt ved. Så istedet for alt det der, så synes jeg bare du skulle holde alt det negative dømmepis for dig selv, gider ikke gentage mig selv gang på gang!

Beklager min lille flip, men synes virkelig det er ALT for dårligt det her!

Anmeld

27. juli 2014

mortilsilke

Måske lidt hårdt på, men har du tænkt dig at beholde barnet hvis du er gravid?

Anmeld

27. juli 2014

sandramor

Anonym skriver:

Synes nu mere du skulle tage og læse hvad jeg har skrevet førhen i andre kommentarer!

Det kan da være meget nemt for jer og dømme bare lige sårn, og jeg har indrømmet min/hans fejl, hvilket jeg udmærket godt ved. Så istedet for alt det der, så synes jeg bare du skulle holde alt det negative dømmepis for dig selv, gider ikke gentage mig selv gang på gang!

Prøv og hør... Det er rigtig svært ikke at blive forarget over det du skriver... hvis du har oplyst ham om at du har ægløsning og ergo du selv ved det jamen så har man da for søren ikke ubeskyttet sex! Medmindre man håber at blive gravid... Det lyder bare fuldstændig skørt at man gør det uden at ønske en graviditet... 

Og tror også folk reagere ekstra voldsomt når du så samtidig fortæller du har en datter der er i pleje men at din advokat har sagt at et evt nyt barn ikke vil blive taget fra dig.. Det får jo folk inkl mig selv til at tro at det er helt bevidst.. Hvorfor skulle du ellers overhovedet ha haft en samtale med din advokat om det... Og øøh jeg tror man leger med ilden hvis man får et barn når ens førstfødte er i pleje... Og tro mig hvis kommunen får en indberetning så SKAL de tage affære på den ene eller den anden måde.. Det siger loven... 

Så der er altså bare mange ting der virker fuldstændig hen i hegnet i det du fortæller.... 

Anmeld

27. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Så du ville være 100%positiv, hvis det var dig der sad og læste dit indlæg? 

Som sandramor siger, hvorfor har du overhovedet snakket med din advokat om et barn til.. og han kan ikke love at et barn ikke bliver fjernet, det er jo ikke ham der bestemmer det. Og det vil bestemt heller ikke hjælpe sagen med din datter. 

Jeg synes det er dybt uansvarligt at have ubeskyttet sex med en flirt, når man har æl, forkert at tænke/vide; hvis jeg får et barn til, vil det ikke blive fjernet, i stedet for at koncentere sig om at få det barn man allerede har hjem.

så jeg Bliver meget forarget over dit indlæg, og håber virkelig du tænker over tingene. 

Anmeld

27. juli 2014

BinaMor

27. juli 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Jeg var sammen med en fyr i søndags eller Mandags, og igen i onsdags ubeskyttet i min ÆL periode, skal have min mens 7. aug (altid regelmæssigt) men idag opdagede jeg at jeg pletblødet en lille smule. Har læst at man 6-12dage efter undfangelsen kan pletbløde.

Kan det virkelig passe jeg kan være blevet gravid, og allerede kan se det nu ?

Ts starter jo ikke tråden for at få dårlige kommentarer med på vejen. Ikke smart gjort, men hun ved det jo sikkert godt selv.

Ts tænker også at du kan pletbløde i forbindelse med din ægløsning. Det er helt normalt at gøre i dagene op til, under og dagene efter ægløsning. Det behøver ikke betyde du er gravid. Der er selvfølgeligt en risiko når du har haft ubeskyttet sex, men blødningen er ikke nødvendigvis tegn på graviditet.

Det her er et forum hvor man er meget velkommen til at stille spørgsmål af enhver art, så du har selvfølgeligt også ret til svar på dit uden at blive fordømt.

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så du ville være 100%positiv, hvis det var dig der sad og læste dit indlæg? 

Som sandramor siger, hvorfor har du overhovedet snakket med din advokat om et barn til.. og han kan ikke love at et barn ikke bliver fjernet, det er jo ikke ham der bestemmer det. Og det vil bestemt heller ikke hjælpe sagen med din datter. 

Jeg synes det er dybt uansvarligt at have ubeskyttet sex med en flirt, når man har æl, forkert at tænke/vide; hvis jeg får et barn til, vil det ikke blive fjernet, i stedet for at koncentere sig om at få det barn man allerede har hjem.

så jeg Bliver meget forarget over dit indlæg, og håber virkelig du tænker over tingene. 

Nu kender i så ikke årsagen til at min datter blev fjernet 2dage efter fødslen og afgørelsen kom 1 uge før min termin!

Hun måtte slet ikke fjerne min datter! Og i er så heldogr at i ikke kender til mig eller min sag

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

Måske lidt hårdt på, men har du tænkt dig at beholde barnet hvis du er gravid?

Jeg vil tage den med ham, min advokat og min datters nye sagsbehandler, men ja jeg vil da gerne have et barn til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.