Hjælp til fødsel plan..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Nej det er det ikke. Jeg har fire.
- alle kan vælge K's

Jeg kan ikke vælge ks. Det fik jeg klar besked om af fødselslægen jeg snakkede med til MD-scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Har du en dårlig erfaring eller er det første gang? Det er en rigtig god ide med en plan, så kan du prøve at tage stilling til nogle ting, der kan være umulige at tage stilling til under en fødsel. 

fx. smertelindring, hvad er dine behov i pressede situationer, hvad stresser dig og beroliger dig. Snak om hvordan du har det med smerte mv. 

Jeg er nød til at sige til dig at du skal arbejde med din angst, som men alt angst kan du gøre meget selv og brug baby.dk dine venner og din familie til hjælp. 

snak snak og prøv at lev dig ind i en god fødselssituation.

Tja.. Jeg har bare så ualmindelig svært ved at arbejde med
Veer, jeg kan ikke koncentrere mig og jeg har de andre gange
Sprækker MEGET!
Jeg sover dårligt om natten fordi jeg tænker over det, har ondt i maven osv.

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Jeg kan ikke vælge ks. Det fik jeg klar besked om af fødselslægen jeg snakkede med til MD-scanning.

Jo det kan man altså godt - man har frit valg

Anmeld

25. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Jo det kan man altså godt - man har frit valg

Hvorfor i alverden sagde den læge så, at det kunne man ikke?! 

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Hvorfor i alverden sagde den læge så, at det kunne man ikke?! 

Det ved jeg så ikke. Men det er ens ret. Alle kan sige man vil have det - de vil højest sandsynlig snakke en fra det - men det er i sidste ende DIT valg.

Anmeld

25. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Det ved jeg så ikke. Men det er ens ret. Alle kan sige man vil have det - de vil højest sandsynlig snakke en fra det - men det er i sidste ende DIT valg.

Okay! Så skal jeg da vist lige have spurgt hende om, hvorfor at hun har sagt sådan....

Anmeld

25. juli 2014

isabellasmor

*Heidi* skriver:

Okay! Så skal jeg da vist lige have spurgt hende om, hvorfor at hun har sagt sådan....

de kan nu altså sagtens nægte dig et pks hvis der ikke er nogen lægelig grund til det. det er trods alt en operation, og du har derfor IKKE 100% selvbestemmelse. 

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

de kan nu altså sagtens nægte dig et pks hvis der ikke er nogen lægelig grund til det. det er trods alt en operation, og du har derfor IKKE 100% selvbestemmelse. 

Jo det kan man!
Det er helt op til kvinden.

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Hvilken sygehus skal du føde på?

Anmeld

25. juli 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Jo det kan man!
Det er helt op til kvinden.

nej det er det altså ikke kender et par stykker der også har fået blankt nej... ja de lytter langt hen af vejen, men det er ikke 100% dit valg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.