Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
??? må jeg ikke synde hvad jeg vil da og synde ikke det er nok grov komments jeg her skriv men ??? tro det side at man skal synde det samme som alle jer andet her ind og ??? må jeg ikke have min holdning til det da
Du må da godt synes hvad du vil. Men det er et debatforum og du må forvente at der kommer spørgsmål. Ingen sviner dig til men undrer sig og du har ikke på noget tidspunkt forklaret hvorfor homoseksuelle ikke skulle have lov.
Glæd du dig hellere over at børnene får et kærligt hjem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor:) skriver: Du må da godt synes hvad du vil. Men det er et debatforum og du må forvente at der kommer spørgsmål. Ingen sviner dig til men undrer sig og du har ikke på noget tidspunkt forklaret hvorfor homoseksuelle ikke skulle have lov. Glæd du dig hellere over at børnene får et kærligt hjem.
Jeg synes det rigtig positivt at homoseksuelle har fået lov til at adoptere, men som nævnt før er det desværre bare det land barnet befinder sig i som bestemmer hvilke børn de vil sende afsted, og der bliver børn med speciel needs altså ikke prioritet lige så højt.
pussekat skriver: ??? må jeg ikke synde hvad jeg vil da og synde ikke det er nok grov komments jeg her skriv men ??? tro det side at man skal synde det samme som alle jer andet her ind og ??? må jeg ikke have min holdning til det da
Mor og meget mere skriver: Vi kan jo nu engang ikke forlange af afgiverlandene, at de har samme tolerante opfattelse af homoseksuelle som os. Det giver absolut ingen mening, at de så accepterer homoseksuelle som forældre til "forkerte" - bemærk " " - børn, men det er vilkårene, og de står næppe lige til at ændre. Jeg glæder mig dog over, at det første homopar har fået lov at adoptere, og jeg er sikker på - efter at have læst artiklerne om parret i Politiken - at den lille pige får et godt og kærligt hjem hos de to. Det gør så lidt ondt at tænke på, at andre børn med special needs står nederst på listen over ønskede adoptivbørn - ligesom enhver familie risikerer at få et barn med handicaps eller "skønhedsfejl", når de selv sætter det i verden, burde anerkendte adoptanter måske også kunne løbe den risiko. Under alle omstændigheder ER der mange etiske dilemmaer ved adoption.
Vi kan jo nu engang ikke forlange af afgiverlandene, at de har samme tolerante opfattelse af homoseksuelle som os. Det giver absolut ingen mening, at de så accepterer homoseksuelle som forældre til "forkerte" - bemærk " " - børn, men det er vilkårene, og de står næppe lige til at ændre.
Jeg glæder mig dog over, at det første homopar har fået lov at adoptere, og jeg er sikker på - efter at have læst artiklerne om parret i Politiken - at den lille pige får et godt og kærligt hjem hos de to.
Det gør så lidt ondt at tænke på, at andre børn med special needs står nederst på listen over ønskede adoptivbørn - ligesom enhver familie risikerer at få et barn med handicaps eller "skønhedsfejl", når de selv sætter det i verden, burde anerkendte adoptanter måske også kunne løbe den risiko. Under alle omstændigheder ER der mange etiske dilemmaer ved adoption.
Tror du det vil være anderledes i Italien eller Frankrig? (Bare eksempler)
mor:) skriver: Tror du det vil være anderledes i Italien eller Frankrig? (Bare eksempler)
Altså hvis afgiverlandene var Italien eller Frankrig? Umiddelbart nej. Hvorfor?
Mor og meget mere skriver: Altså hvis afgiverlandene var Italien eller Frankrig? Umiddelbart nej. Hvorfor?
Inden jeg svarer skal jeg lige være sikker på jeg forstår hvad du mener med 'afvigerlande'?
Jo du må gerne have din egen mening, ligesom jeg har, at jeg synes det er en grov kommentar. Bare fordi du har fået et afslag, må andre ikke adoptere?
Ikke afviger - afgiver. De lande, de adopterede børn kommer fra.
Mor og meget mere skriver: Ikke afviger - afgiver. De lande, de adopterede børn kommer fra.
Haha - okay så er mit spørgsmål ligegyldigt. Troede der stod afvigerlande som jeg ikke syntes at have hørt i forbindelse med lande før, så blev lidt nysgerrig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128