Til dem der har født før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2014

Sissel

Jeg tog 18 kg på begge gange, første gang vejede jeg mig lige da jeg kom hjem fra barselsafsnittet, et par dage efter fødslen. Der havde jeg tabt 3 kg, og babyen vejede næsten 4. Prøv lige at spørg om jeg var skuffet.. Anden gang gad jeg ikke veje mig efter fødslen men er aldrig kommet ned på min før graviditetsvægt, hvilket nok også er meget passende, for vejede 58 kg og en 174 høj, så var lige ranglet nok hvis du spørger mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

HKMK86

Tog 15kg på... 11 dage efter fødsel var jeg tilbage i mine gamle jeans og før-fødsels-vægten

Det næste halve års tid, tabte jeg mig yderligere 4kg pga amning.

Anmeld

21. juli 2014

M (:

Kommende mor skriver:

Ja vil høre om hvor meget tog i på i jeres graviditet og hvor meget af det røg hurtig af lige efter fødslen?

på forhånd tak og god aften til jer alle

Jeg tog 11 kg på, tabte 4 i forbindelse med fødslen (min søn vejede 2725 gram) og derefter stod vægten stille. Da min søn var 6 mdr besluttede jeg mig for at arbejde for at komme af med kiloene, og da han var lige godt 9 mdr vejede jeg 4 kg under min før-graviditetsvægt. 

Jeg var normalvægtig før graviditeten. 

Anmeld

22. juli 2014

SussieThyssen

Med mine 3 elefanter, tabte je mig i mig selv.

Med de to første vejede jeg 8 kg mindre end før jeg blev gravid på 5. dagen efter fødsel.
Med den sidste vejede jeg ca. 12 kg mindre.
De åd mig op indefra.

Til gengæld tog jeg på som en tromle efter jeg holdt op med at amme, og jeg har så skulle kæmpe med det på senere tidspunkter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2014

Clisolka

Kommende mor skriver:

Ja vil høre om hvor meget tog i på i jeres graviditet og hvor meget af det røg hurtig af lige efter fødslen?

på forhånd tak og god aften til jer alle

Første gang tog jeg 23 kg på  Det tog mig et par år at smide de kg... Til nytår 2012/2013 havde jeg smidt 25 kg - og stod med en positiv test med lillebror 

Jeg tog 7 kg på i graviditeten med ham, og de var smidt et par dage efter fødslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.