Til dem der har født før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
24 svar
1 synes godt om
21. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja vil høre om hvor meget tog i på i jeres graviditet og hvor meget af det røg hurtig af lige efter fødslen?

på forhånd tak og god aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

BinaMor

17 kg begge gange. ca halvt år.. meget af det de første 3 måneder...

Anmeld

21. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
BinaMor skriver:

17 kg begge gange. ca halvt år.. meget af det de første 3 måneder...

Du har ikk set på vægten nogle dage efter fødslen?

og tak for svar

Anmeld

21. juli 2014

Trekløver(:

Kommende mor skriver:

Ja vil høre om hvor meget tog i på i jeres graviditet og hvor meget af det røg hurtig af lige efter fødslen?

1 uge efter fødslen vejede jeg 11 kg mindre end på dagen jeg fødte. Derefter fik det lidt i stå. Tog 14 kg på i alt.

Anmeld

21. juli 2014

De3Guldklumper

Kommende mor skriver:

1 graviditet = 30 kg - der var 11-12 kg væk efter den første uge

2 graviditet = 25 kg - 8 kg var væk efter et par dage

Her 3 gang tog jeg 20 kg på og efter 3 mdr var der smidt 15 af dem. Men mangler så stadig de sidste 5 kg og dem skal jeg kæmpe for at komme af med.

Anmeld

21. juli 2014

mt2

+ 26 kg, 2 dage efter - 9 kg.. (og fødte da jeg var 42+2 hvis du vil have det med )

Anmeld

21. juli 2014

Mor1986

Kommende mor skriver:

Jeg tabt mig først 8 kg. Og kom tilbage til normal vægt efter 5 mdr. Og så grundet meget væske i kroppen og hvad der nu hører til landede jeg på ca 20 kg ekstra da jeg fødte. Ret hurtigt smed jeg 10 kg. Men de sidste 10 gik der et helt år før jeg smed

Anmeld

21. juli 2014

Dulgretz

Kommende mor skriver:

Jeg tog 37 kilo på, havde tabt 15kg efter 3 dage og 25kg efter 2,5 uge, manglede 5 kilo da ungerne blev døbt 11uger gamle.. de sidste 5 kilo forsvandt stille og rolig og da jeg stoppede med at amme var jeg 5 kilo under før-graviditets-vægt

Anmeld

21. juli 2014

mommy1991

Kommende mor skriver:

Jeg tog ca. 17 kg på. De første 9 kg røg rimelig hurtigt af - resten måtte jeg kæmpe for. 

Anmeld

21. juli 2014

Disarobi

Jeg tog 15,4 kilo på.
Havde tabt 17 kilo 10 dage efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.