Til dem der har født før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2014

stjernehimmel

jeg vejede 72 ved start, tog ca 10 kg på som var væk efter 1 uge, og knap en måned efter var jeg nede på 53 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

Mimic

Kommende mor skriver:

Ja vil høre om hvor meget tog i på i jeres graviditet og hvor meget af det røg hurtig af lige efter fødslen?

på forhånd tak og god aften til jer alle

Tabte 6 kg de første 4 måneder pga ekstrem kvalme, derefter kom jeg mig ca 4 kg (datteren vejede 3550 ved fødsel) Dagen efter var jeg på vægten og jeg havde tabt 5 kg og jeg kunne hoppe i mine højtaljede bukser og knappe alle 5 knapper der var i dem.

De efterfølgende måneder gik mit stofskifte amok og jeg tabte mig yderligere 10 kg og endte på en vægt der hed 56 kg (ca) (min normalvægt er 65-70 kg)

Anmeld

21. juli 2014

Ka+Ma=Be

Jeg tog 14 kg på i alt, da jeg var gravid med min søn. Efter 14 dage havde jeg tabt alle 14 kg og efter yderligere 14 dage havde jeg tabt 4 kg mere

Anmeld

21. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Kommende mor skriver:

Ja vil høre om hvor meget tog i på i jeres graviditet og hvor meget af det røg hurtig af lige efter fødslen?

i min første graviditet tog jeg 25 kg på og fire dage efter fødslen manglede jeg kun 8 kg...

i min anden graviditet tog jeg 19 kg på og 6 dage efter fødslen manglede jeg at smide 9...

Anmeld

21. juli 2014

Mor til Ella

Kommende mor skriver:

Første gang 15 kg ugen efter fødslen manglede jeg at smide 4 kg, de var dog svære at tabe tog ca 1 år!

Anden gang 10 kg idag 3 uger efter fødslen mangler jeg 500 g.

Håber der ryger lidt ekstra med amningen?? ellers er det lidt opstramning af maven, som enlig er ret pæn allerede nu.

Anmeld

21. juli 2014

tweety2060

8 kg og efter 3 uger havde jeg tabt 13 kg

Anmeld

21. juli 2014

Papillon

Vejede før graviditeten 62 kg, kom op på 75 kg som det højeste og her en måned efter siger vægten 65 kg

Anmeld

21. juli 2014

Dafnies

Jeg tog 7 kilo på i min graviditet. Og tja.. Det hele var smidt igen da jeg var på vægten efter 5 dage.

Anmeld

21. juli 2014

Chevro

Kommende mor skriver:

Tog 15 kg på, røg på 3 uger (:
Har så sidenhen taget lidt på hist og her (;

Anmeld

21. juli 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg tog 20kg på
Jeg startede på 51kg
De 13kg var væk en uge efter fødslen men nu 3mdr efter kæmper jeg stadig med 7kg
ligger nu på 58kg :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.