grinny skriver:
Er lige tilbage for en kort stund, da jeg har et par spørgsmål. Nu er det jo 7 måneder siden (imorgen) og ærligt, der er ikke kommet gravsten på endnu - er det lige det sværeste valg i mit liv? Vi er kommet frem til et lille sort hjerte, og der kommer nok kun til at stå Isaac og evt. indgraveret hans håndaftryk, men det der med den endelig beslutning og så bestil, det kan vi ikke! Hvad nu hvis det ikke er godt nok? Hvad nu hvis jeg fortryder? Det er min eneste "gave" jeg kan give min søn, det skal være perfekt! Jer der desværre har stået i samme situation, hvad har i valgt? Hvilke tanker havde i? Og hvor lang tid gik der? Jeg synes 7 måneder er for lang tid, men jeg bryder sammen hver gang jeg skal tage et valg om min søns gravsten, for jeg burde ikke skulle vælge det!!
Der gik til næste sommerferie og Lia er fra november. Jeg havde modstand mod en gravsten og havde derfor sagt det skulle være en sten fra Italien. Så vi var selv ude og finde en i et udtørret flodleje og lucianos brors kones bror (ha ha) pudsede den og indgraverede. Der står kun hendes navn og datoer, men vi har så endnu en sten (vi kunne nemlig ikke vælge, vi har endnu en lagt i mormors kolonihave) med hendes billede på - jeg kan desværre ikke lægge billede på for er fra mobil.
Og det behøver ikke være den sidste gave, jeg fx dekoreret den ene sten senere med sommer fugle, jeg har købt utallige små ting, selv lavet sten med hånd og fod aftryk og vil i år høre om det kan laves her nede mere permanent. Ved hver ferie køber eller finder jeg en ting til graven. I år har hun fået et træ...
Anmeld