Gravsten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.774 visninger
28 svar
20 synes godt om
21. juli 2014

grinny

Er lige tilbage for en kort stund, da jeg har et par spørgsmål. Nu er det jo 7 måneder siden (imorgen) og ærligt, der er ikke kommet gravsten på endnu - er det lige det sværeste valg i mit liv? Vi er kommet frem til et lille sort hjerte, og der kommer nok kun til at stå Isaac og evt. indgraveret hans håndaftryk, men det der med den endelig beslutning og så bestil, det kan vi ikke! Hvad nu hvis det ikke er godt nok? Hvad nu hvis jeg fortryder? Det er min eneste "gave" jeg kan give min søn, det skal være perfekt! Jer der desværre har stået i samme situation, hvad har i valgt? Hvilke tanker havde i? Og hvor lang tid gik der? Jeg synes 7 måneder er for lang tid, men jeg bryder sammen hver gang jeg skal tage et valg om min søns gravsten, for jeg burde ikke skulle vælge det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

o1Mutte

grinny skriver:

Er lige tilbage for en kort stund, da jeg har et par spørgsmål. Nu er det jo 7 måneder siden (imorgen) og ærligt, der er ikke kommet gravsten på endnu - er det lige det sværeste valg i mit liv? Vi er kommet frem til et lille sort hjerte, og der kommer nok kun til at stå Isaac og evt. indgraveret hans håndaftryk, men det der med den endelig beslutning og så bestil, det kan vi ikke! Hvad nu hvis det ikke er godt nok? Hvad nu hvis jeg fortryder? Det er min eneste "gave" jeg kan give min søn, det skal være perfekt! Jer der desværre har stået i samme situation, hvad har i valgt? Hvilke tanker havde i? Og hvor lang tid gik der? Jeg synes 7 måneder er for lang tid, men jeg bryder sammen hver gang jeg skal tage et valg om min søns gravsten, for jeg burde ikke skulle vælge det!!

Synes det er en rigtig smuk ide med at få indgraveret hans håndaftryk 

Anmeld

21. juli 2014

grinny

o1Mutte skriver:

Synes det er en rigtig smuk ide med at få indgraveret hans håndaftryk 

Det er for at gøre den mere personlig da jeg ikke vil have dato på. For os døde han jo D. 18, men han "døde" jo først D. 22 da han blev født, så det vil være for underligt for mig da der, for mig, er meget forskel på D. 18 og 22.

Anmeld

21. juli 2014

stm2812

grinny skriver:

Årrh hvor jeg dog godt kan forstå dig.  Har ikke stået i situationen HeldigvisMen ville ikke gå uden et

Syntes det lyder som en rigtig fin ide med håndaftrykkene. Og kan sagtens forstå du ikke vil have datoen på, når det er den 18. Der er mest rigtig for jer

Det må være en frygtelig hård beslutning, men tag den tid det tager.... Hvis du ikke er klar endnu, så vent.... Det tror jeg alle vil have forståelse for

Anmeld

21. juli 2014

esioul

grinny skriver:

Hvad med et citat derpå, som betyder meget?

eks: små fødder sætter dybe spor eller lign? 

Tag den tid i skal have 

Anmeld

21. juli 2014

grinny

stm2812 skriver:

Årrh hvor jeg dog godt kan forstå dig.  Har ikke stået i situationen HeldigvisMen ville ikke gå uden et

Syntes det lyder som en rigtig fin ide med håndaftrykkene. Og kan sagtens forstå du ikke vil have datoen på, når det er den 18. Der er mest rigtig for jer

Det må være en frygtelig hård beslutning, men tag den tid det tager.... Hvis du ikke er klar endnu, så vent.... Det tror jeg alle vil have forståelse for

Tror helt sikkert folk forstår mig, men har bare følelsen af at vi snart burde for den købt, det er bare ikke lige til. For et år siden var mit største problem hvilket tøj han skulle have på hjem fra sygehuset, hvilket tapet der skulle på hans værelse, legetøj osv., fuldstændig surrealistisk er det nu en gravsten!

Anmeld

21. juli 2014

grinny

esioul skriver:

Hvad med et citat derpå, som betyder meget?

eks: små fødder sætter dybe spor eller lign? 

Tag den tid i skal have 

Den har vi faktisk overvejet i stedet for sov sødt, bare for lige at fortælle at han altså har rørt en masse hjerter

Anmeld

21. juli 2014

esioul

grinny skriver:

Den har vi faktisk overvejet i stedet for sov sødt, bare for lige at fortælle at han altså har rørt en masse hjerter

Du gik ikke bort, blot i forvejen 

Synes også det er rigtig smukt. 

Anmeld

21. juli 2014

o1Mutte

grinny skriver:

Det er for at gøre den mere personlig da jeg ikke vil have dato på. For os døde han jo D. 18, men han "døde" jo først D. 22 da han blev født, så det vil være for underligt for mig da der, for mig, er meget forskel på D. 18 og 22.

Det kan jeg sagtens følge jer i 

Anmeld

21. juli 2014

grinny

esioul skriver:

Du gik ikke bort, blot i forvejen 

Synes også det er rigtig smukt. 

Ja det var dog utroligt smukt, den vil jeg lige gemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.