knibe øvelser fuld stendig umuligt !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
14 svar
4 synes godt om
19. juli 2014

Anonym trådstarter

Det er fuld stendig umuligt for mig at lave knibe øvelser ! :-(

Har prøvet alle de råd der står på nettet alle de råd folk har givet mig har ind da købt de der kugler men kan ikke knibe om dem og de falder bare ud øv !

Og det ødelægger mit sex liv fuldstændig min kæreste kan ikke mærke så meget når vi har sex mere kan jeg nu Heller ikke selv efter jeg har født for lidt over 3mdr siden
ved slet ikke hvad jeg skal Gøre for sex er fanme vigtig i et forhold øv Øv

nogle der har et råd eller to til mig ?

Ud over at fortælle at det føles som man skal holde på en prut eller ligge ned og holde to finger på maven under hofterne i hver side for det virker altså ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Mimic

Anonym skriver:

Har prøvet alle de råd der står på nettet alle de råd folk har givet mig har ind da købt de der kugler men kan ikke knibe om dem og de falder bare ud øv !

Og det ødelægger mit sex liv fuldstændig min kæreste kan ikke mærke så meget når vi har sex mere kan jeg nu Heller ikke selv efter jeg har født for lidt over 3mdr siden

Ud over at fortælle at det føles som man skal holde på en prut eller ligge ned og holde to finger på maven under hofterne i hver side for det virker altså ikke

når du sidder og tisser, så tis lidt, hold lidt igen, tis lidt, hold lidt igen osv osv. det virkede her

det er bedst om morgenen hvor der er mest "tryk på"

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

når du sidder og tisser, så tis lidt, hold lidt igen, tis lidt, hold lidt igen osv osv. det virkede her

det er bedst om morgenen hvor der er mest "tryk på"

Mange tak det har jeg osse gjort nogle gange nu og kan godt stoppe strålen og kan godt mærke jeg så får knibet men kan ikke Gøre det igen bag efter overhovedet

men virker det vis jeg nu bare Gør det hver gang ? Vil jeg mon så lære at kunne Gøre det uden jeg skal tisse i mens ?

Anmeld

19. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Du må ikke opgive, det skal nok komme 

Jeg lavede selv en tråd for nogle år tilbage (efter jeg fik mit første barn) denne tråd: 

https://www.baby.dk/debat/162173pi1/kend-din-krop/problemer-med-ufrivillig-vandladning-efter-foedslen.aspx

Måske du kan få nogle tip? Jeg har lige læst tråden igennem igen, for jeg fødte for 10 mrd. siden, så mine knibeøvelser har ikke gået så godt  Jeg må i gang igen! 

Jeg kan lige opdatere med, at jeg lavede knibeøvelser og efter 1-2 måneder var jeg som ny igen 

Anmeld

19. juli 2014

Mimic

Anonym skriver:

Mange tak det har jeg osse gjort nogle gange nu og kan godt stoppe strålen og kan godt mærke jeg så får knibet men kan ikke Gøre det igen bag efter overhovedet

men virker det vis jeg nu bare Gør det hver gang ? Vil jeg mon så lære at kunne Gøre det uden jeg skal tisse i mens ?

det var sådan jeg gjorde i starten og øgede tiden, hvor jeg stoppede det, fra gang til gang

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

det var sådan jeg gjorde i starten og øgede tiden, hvor jeg stoppede det, fra gang til gang

Mange tak det vil jeg da forsøge så :-)

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Du må ikke opgive, det skal nok komme 

Jeg lavede selv en tråd for nogle år tilbage (efter jeg fik mit første barn) denne tråd: 

https://www.baby.dk/debat/162173pi1/kend-din-krop/problemer-med-ufrivillig-vandladning-efter-foedslen.aspx

Måske du kan få nogle tip? Jeg har lige læst tråden igennem igen, for jeg fødte for 10 mrd. siden, så mine knibeøvelser har ikke gået så godt  Jeg må i gang igen! 

Jeg kan lige opdatere med, at jeg lavede knibeøvelser og efter 1-2 måneder var jeg som ny igen 

Tak ved godt man hurtig bliver trænet op igen men det kræver jo man kan lave knibe øvelserne

Anmeld

19. juli 2014

Chellie

Så længe, du kan gøre det imens du tisser, har du et godt udgangspunkt  Hvis du ikke lige kan få det til at fungere andre steder, jamen, så bare start med toilet-turene. Giv det tid, øv dig så tit du kan, når du er på toilettet, og pludselig vil du opdage, at du også kan på andre tidspunkter 

Anmeld

19. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg snakke med en fysioterapeut med speciale i bækkenbunden. Hvis du bor i Kbh, er Birte Bonde rigtig god. Jeg synes ikke umiddelbart at det er godt nok at knibe tissestrålen over - du skal øve dig i at kunne knibe derudover også. En fys vil kunne mærke på dig mens du kniber og guide dig bedre end vi kan herinde :-)

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg snakke med en fysioterapeut med speciale i bækkenbunden. Hvis du bor i Kbh, er Birte Bonde rigtig god. Jeg synes ikke umiddelbart at det er godt nok at knibe tissestrålen over - du skal øve dig i at kunne knibe derudover også. En fys vil kunne mærke på dig mens du kniber og guide dig bedre end vi kan herinde :-)

Mange tak det har jeg prøvet da jeg var gravid og det lykkes desværre ikke rigtig at knibe der Heller og de råd jeg fik har desværre Heller ikke fungerede for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.