knibe øvelser fuld stendig umuligt !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Så længe, du kan gøre det imens du tisser, har du et godt udgangspunkt  Hvis du ikke lige kan få det til at fungere andre steder, jamen, så bare start med toilet-turene. Giv det tid, øv dig så tit du kan, når du er på toilettet, og pludselig vil du opdage, at du også kan på andre tidspunkter 

Tak vil bare blive ved at prøve så jeg øver og øver lige inden jeg ligger mig til at sove når jeg vågner om morgen når jeg er ude at handle øver konstant hver gang jeg lige kommer i tanke om det men det vil bare ikke rigtig lykkes desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Chellie

Anonym skriver:

Mange tak det har jeg prøvet da jeg var gravid og det lykkes desværre ikke rigtig at knibe der Heller og de råd jeg fik har desværre Heller ikke fungerede for mig

Hvis en professionel ikke kan hjælpe, kan vi amatører nok desværre heller ikke. Men måske en anden fys, end den ene, du har forsøgt med, kan være en hjælp? Det er som om, at alt hvad vi foreslår herinde ikke rigtigt er godt nok, og så er der jo ikke anden vej end at få noget lægelig hjælp.....

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Hvis en professionel ikke kan hjælpe, kan vi amatører nok desværre heller ikke. Men måske en anden fys, end den ene, du har forsøgt med, kan være en hjælp? Det er som om, at alt hvad vi foreslår herinde ikke rigtigt er godt nok, og så er der jo ikke anden vej end at få noget lægelig hjælp.....

Har nu fået flere råd jeg sagtens kan bruge til noget
men tak tak

Anmeld

20. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Mange tak det har jeg prøvet da jeg var gravid og det lykkes desværre ikke rigtig at knibe der Heller og de råd jeg fik har desværre Heller ikke fungerede for mig

Men hvad gør du når du skal holde på en prut? Lader du den bare sive ud nårsomhelst? For hvis du kan holde på en prut, kan du jo også knibe.

Anmeld

20. juli 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men hvad gør du når du skal holde på en prut? Lader du den bare sive ud nårsomhelst? For hvis du kan holde på en prut, kan du jo også knibe.

Jeg holder mig ubevist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.