Skal jeg ringe til fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StineW79 skriver:

Jeg ville kontakte lægen i morgen, så du lige ka få tjekket blodtryg og urin.

I min første graviditet vågnede jeg op med mega meget vand i kroppe, nærmest fra den ene dag til den anden. Det var i uge 30. Da jeg så var ved jordmor i uge 32+2-3 stykker blev hun noget bekymret, også fik jeg tjekket blodtryg og urin, som viste at jeg havde begyndene ssf. Jeg var indlagt i 1 1/2 uge, hvor de lavde kontroller på mig 3 gange om dagen. Jeg endte med at få aks i uge 34+ fordi det havde udviklet sig til hellp. Jeg havde ik andre symptomer end pludselig meget vand i føderne, ansigtet og hænder. Det var først den dag thea kom, at jeg fik alle de andre symptomer. Vh stine

Tak fordi du delte din erfaring med mig. Jeg vil ringe til lægen imorgen og få det tjekket. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Alexander&Lærke

Væske i kroppen er jo meget normalt når det er lige op over i sær med termin i juli og august hvor varmen også gør en del. Jeg ventede selv min dreng for 7 år siden i august og jeg hævede voldsomt op, tog 22 kg på og det meste var barn og VAND.... Jeg kunne stort set ikke have sko på kun badesandaler dem som kunne reguleres ud. Så det var ret slemt, mine tær gjore ondt pga væsken og den øvrige belastning. Jeg snakkede min min jordemor om det, og hun fortalte at det skulle meget til før man satte fødslen i gang, jeg blev dog fulgt lidt tæt til sidst. 

Du behøvet ikke være bekymret hvis det bare er væske. 

Anmeld

16. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
mor:) skriver:

Tak fordi du delte din erfaring med mig. Jeg vil ringe til lægen imorgen og få det tjekket. 

Det var så lidt. Og håber self at det "bare" er vand, hvilket jo er helt normalt og ik andet! Vh stine

Anmeld

16. juli 2014

Hullabullabulla

mor:) skriver:

Var det fg der mente at hovedpine samt væske var normalt?

Havde du konstant hovedpine eller var det mere i ny og næ? 

Fik kraftig hovedpine en enkelt dag.. Er migrænepatient så troede det var et migræneanfald.. I dagene efter havde jeg let hovedpine, ikke konstant, men tit om aftenen når jeg skulle slappe af..

Nej ikke fg, men folk omkring mig (veninder der havde været gravide osv) - så kontaktede ikke fg da jeg troede det var "normalt"

Anmeld

17. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Britt88 skriver:

Fik kraftig hovedpine en enkelt dag.. Er migrænepatient så troede det var et migræneanfald.. I dagene efter havde jeg let hovedpine, ikke konstant, men tit om aftenen når jeg skulle slappe af..

Nej ikke fg, men folk omkring mig (veninder der havde været gravide osv) - så kontaktede ikke fg da jeg troede det var "normalt"

Okay vil ringe hvis jeg får hovedpine. Nu prøver jeg lige at tage forbi lægen idag, så jeg er på dem sikre side 

tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.