Mavetråd:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Hvorfor skal I have en samtale med en fødselslæge?

Men det lyder da mega hyggeligt med ferien. Det er også rart ikke at stresse rundt, men have tid til at nyde hinanden

Det er åbenbart standard når man tidligere har fået aks de vil nok bare lige sikre sig at jeg 110% sikker på mit valg af fødselsmetode  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Det er åbenbart standard når man tidligere har fået aks de vil nok bare lige sikre sig at jeg 110% sikker på mit valg af fødselsmetode  

Årh det var da en god ide. Hvordan vil du gerne føde denne gsng så?

Anmeld

18. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Årh det var da en god ide. Hvordan vil du gerne føde denne gsng så?

Vaginalt og KUN vaginalt tak  Haha. Ej jeg bliver tosset hvis jeg ikke "får lov" at opleve en fødsel. Følte mig SÅ snydt sidste gang da jeg virkelig bare har drømt om den oplevelse. Vi har ikke umiddelbart planer om mere end 2 børn så det skal bare lykkes

Anmeld

18. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Mavebillede. Havde ikke lige tid igår. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Vaginalt og KUN vaginalt tak  Haha. Ej jeg bliver tosset hvis jeg ikke "får lov" at opleve en fødsel. Følte mig SÅ snydt sidste gang da jeg virkelig bare har drømt om den oplevelse. Vi har ikke umiddelbart planer om mere end 2 børn så det skal bare lykkes

For at det bliver din tur til det denne gang. Det andet må bestemt heller ikke være en sjov oplevelse når det nu ikke var det man var interesseret i

Anmeld

18. juli 2014

stm2812

Saphiira skriver:

Syntes da bestemt ikke du bare ser tyk ud Det er så tydeligt hvorfor maven buler. Sikke en skøn babyhule

Anmeld

19. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Saphiira skriver:

Du da sååååå fin gravid! Ikke noget tyksak over den bule dér  

Anmeld

19. juli 2014

JH12

Jeg har taget omkring 6 kg. på.. Jeg arbejder konstant, og ser virkelig frem til ferie og ikke mindst når barsel engang starter..
Jeg er i dag 20+1 og skal til Md scanning på mandag, min første fridag i 9 dage

Hvor er i fine
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

JH12 skriver:

Jeg har taget omkring 6 kg. på.. Jeg arbejder konstant, og ser virkelig frem til ferie og ikke mindst når barsel engang starter..
Jeg er i dag 20+1 og skal til Md scanning på mandag, min første fridag i 9 dage

Hvor er i fine

Hold da op en flot mave Den sidder bare skide godt på dig..

Er helt misundelig. Vil også have en stor og flot mave NU!!

Men ja bliver da dejligt med en fridag, efter så mange dage i streg. Og så i denne varme

Anmeld

27. juli 2014

Sunsmile

stm2812 skriver:

Er det ikke ved at være tid til at flashe lidt mave piger??  Hvordan er jeres begyndt at se ud og hvordan står det til??

jeg er pt stadig sygemeldt grundet kvalme og opkast (så stop dog) har tabt mig 7 kg indtil videre men kan bare ikke helt se hvor

Er i dag 15+5

Fin mave der er begyndt at dukke op.

Er du under kontrol fra lægen? Du skriver at du ikke lige kan se hvor dine kilo mangler, jeg tænker umiddelbart at en del af det kan være væske.

Håber du snart kan komme overkvalmen, for mig hjalp det at få drop på mit fødested og akupunkturen har muligvis også hjulpet lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.