Mavetråd:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
21 svar
16 synes godt om
16. juli 2014

stm2812

Er det ikke ved at være tid til at flashe lidt mave piger??  Hvordan er jeres begyndt at se ud og hvordan står det til??

jeg er pt stadig sygemeldt grundet kvalme og opkast (så stop dog) har tabt mig 7 kg indtil videre men kan bare ikke helt se hvor

Er i dag 15+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fra idag 19+3 har taget imponerende 1kg på!! Er herre stolt for har absolut ikke holdt igen   Haha. Har det godt, babyen sparker og har netop snakket med chefen om at jeg bare siger til når det er tid til at stoppe med at jobbe med mave på, fuld forståelse dér  Sommerferie venter forude sammen med md  Nervepirrende som altid og samtidig glæder jeg mig SÅ meget til at se den lille spirrevip igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Er det ikke ved at være tid til at flashe lidt mave piger??  Hvordan er jeres begyndt at se ud og hvordan står det til??

jeg er pt stadig sygemeldt grundet kvalme og opkast (så stop dog) har tabt mig 7 kg indtil videre men kan bare ikke helt se hvor

Er i dag 15+5

Hvor er det bare unfair at du skal have det så dårligt!! 

Anmeld

16. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvor er det nogle fine maver...

Må have taget mig sammen til at få taget et

Anmeld

16. juli 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Fra idag 19+3 har taget imponerende 1kg på!! Er herre stolt for har absolut ikke holdt igen   Haha. Har det godt, babyen sparker og har netop snakket med chefen om at jeg bare siger til når det er tid til at stoppe med at jobbe med mave på, fuld forståelse dér  Sommerferie venter forude sammen med md  Nervepirrende som altid og samtidig glæder jeg mig SÅ meget til at se den lille spirrevip igen 

Ej en flot mave Man er da i hvert fald ikke i tvivl om du er gravid

Hvornår skal du til md? Og hvad står jeres sommerferie på?

Anmeld

16. juli 2014

stm2812

Saphiira skriver:

Hvor er det nogle fine maver...

Må have taget mig sammen til at få taget et

Ja kom så med et

Anmeld

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
stm2812 skriver:

Ej en flot mave Man er da i hvert fald ikke i tvivl om du er gravid

Hvornår skal du til md? Og hvad står jeres sommerferie på?

Ih tak bliver sommetider i tvivl om det kun er mig selv der synes jeg ser gravid ud 

Md er på tirsdag! Efterfulgt af en samtale med fødselslæge, så kommer det pludselig tæt på igen  Hehe 

åh vi har ikke faste planer for ferien men vi tænker camping, byweekend (nok Kbh), et par dages ferie hos bedster til sønnen og så ellers ren afslapning med venner og familie og masser af is og mad på grill 

Anmeld

16. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

tager et i morgen, hvor der er bedre lys....tog et men man kunne ikke se så meget...

men ligner faktisk bare jeg er tyk

Anmeld

17. juli 2014

stm2812

Mor11 skriver:

Ih tak bliver sommetider i tvivl om det kun er mig selv der synes jeg ser gravid ud 

Md er på tirsdag! Efterfulgt af en samtale med fødselslæge, så kommer det pludselig tæt på igen  Hehe 

åh vi har ikke faste planer for ferien men vi tænker camping, byweekend (nok Kbh), et par dages ferie hos bedster til sønnen og så ellers ren afslapning med venner og familie og masser af is og mad på grill 

Hvorfor skal I have en samtale med en fødselslæge?

Men det lyder da mega hyggeligt med ferien. Det er også rart ikke at stresse rundt, men have tid til at nyde hinanden

Anmeld

17. juli 2014

stm2812

Saphiira skriver:

tager et i morgen, hvor der er bedre lys....tog et men man kunne ikke se så meget...

men ligner faktisk bare jeg er tyk

Haha altså sådan har jeg det også Glæder mig til der ikke er nogen tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.