Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
christina92 skriver: Jeg har trænet full body i to mdr. Og har de sidste 14dage kørt med 4split og kostplan. Jeg har tabt mig 1, 1kg og har taget på omkring lårmuskel og overarm. Jeg kan tydelig se der sker ting med maven selvom jeg lige nu har ophobet ekstra væske Så synes der er resultater selv om jeg selv var skeptisk omkring hvor hurtigt resultaterne ville komme. Og ja, det er fantastisk at have den ekstra støtte, som enlig mor, studerende og med hobby virksomhed ved siden af er det afgørende med motiverende folk omkring mig
Jeg har trænet full body i to mdr. Og har de sidste 14dage kørt med 4split og kostplan. Jeg har tabt mig 1, 1kg og har taget på omkring lårmuskel og overarm. Jeg kan tydelig se der sker ting med maven selvom jeg lige nu har ophobet ekstra væske
Så synes der er resultater selv om jeg selv var skeptisk omkring hvor hurtigt resultaterne ville komme.
Og ja, det er fantastisk at have den ekstra støtte, som enlig mor, studerende og med hobby virksomhed ved siden af er det afgørende med motiverende folk omkring mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ??????Hvad r 4split? Gid det var mig
??????Hvad r 4split? Gid det var mig
Jeg træner isolerede muskelgrupper fordel på 4 gange. Altså på de 4 gange når jeg hele kroppen igennem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128