Muskelmasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
21 svar
4 synes godt om
16. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Nogen herinde der træner for at bygge muskelmasse?

Hvad gør i med kost?
Hvor meget træner i?
Hvordan holder i øje med at det går den rigtige vej?
Tager i nogen kost tilskud? Pulver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Hvad gør i med kost?
Hvor meget træner i?

ja jeg træner ca 4-5 gange om ugen. 

Jeg tager ikke pulver eller lign., men tænker over hvad jeg spiser

Jeg vejer mig ca. en gang om måneden og måler cm  

Anmeld

16. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Hvad gør i med kost?
Hvor meget træner i?

Jeg træner ikke lige pt da jeg ikk er kommet igang igen efter en omgang sene hindebetændelse.

Men NÅR jeg træner så træner jeg for at få muskelmasse og tage på da jeg er undervægtig. Så jeg ligger i kalorieo verskud og tager proteinpulver og aminosyrer. Jeg spiser mad med masser af proteiner, kulhydrater og sundt fedt. Netop fordi jeg skal tage på. Tager proteinpulver fordi jeg ikke kan spise nok i løbet af dagen til at få nok proteiner - og så for at fremme processen lige efter træning.
Jeg plejede at træne hele kroppen 2-3 gange om ugen

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

ja jeg træner ca 4-5 gange om ugen. 

Jeg tager ikke pulver eller lign., men tænker over hvad jeg spiser

Jeg vejer mig ca. en gang om måneden og måler cm  

Hvordan kan du så se om det r muskelmassen der stiger ?
Og Ikk fedt?

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Jeg træner ikke lige pt da jeg ikk er kommet igang igen efter en omgang sene hindebetændelse.

Men NÅR jeg træner så træner jeg for at få muskelmasse og tage på da jeg er undervægtig. Så jeg ligger i kalorieo verskud og tager proteinpulver og aminosyrer. Jeg spiser mad med masser af proteiner, kulhydrater og sundt fedt. Netop fordi jeg skal tage på. Tager proteinpulver fordi jeg ikke kan spise nok i løbet af dagen til at få nok proteiner - og så for at fremme processen lige efter træning.
Jeg plejede at træne hele kroppen 2-3 gange om ugen

Hvad for nogen proteinerpulver får du?

Jeg tager herbalife ..
Det dyrt

Anmeld

16. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Og Ikk fedt?

Det skulle ikke gerne være fedt når man træner meget og spiser sundt

Anmeld

16. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

Hvad for nogen proteinerpulver får du?

Jeg tager herbalife ..
Det dyrt

Har indtil videre brugt det fra gymnordic men bryder mig ikk specielt om smagen så næste gang køber jeg fra bodylab

Har godt hørt om herbalife men det eneste tilskud jeg mangler er protein så det holder jeg mig til

Anmeld

16. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

Og Ikk fedt?

Hvis du er overvægtig så synes jeg du skal få målt din fedtprocent. For du kan ikke bruge vægten til ret meget når du styrketræner da muskler vejer meget. Så du kan godt tabe fedt men veje det samme

Anmeld

16. juli 2014

sandramor

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Hvad gør i med kost?
Hvor meget træner i?

Nu ved jeg ikke om du er tynd eller overvægtig eller normal af bygning? Det er meget afgørende for at give den rigtige vejledning...

hvis du er undervægtig kan du ikke opbygge muskler medmindre du bulker.. Dvs ligger I kalorie overskud... Du skal ha noget fedt på kroppen for det er fedtet du så skal ha opbygget muskler af 

Hvis du feks er overvægtig er det selvfølglig også din kost du skal fokusere på.. Masser af proteiner og glem ikke kulhydrater for dem for du brug for fordi din træning skal være med hård belastning!! Få gentagelser men med stor belastning... Det samme hvis du er normal vægtig  Og er man overvægtig er det altid godt at ha ca 30 mins cardio træning med for at få forbrændt nogle kalorier.. 

Angående protein pulver tager jeg selv dymatize og det er er gedemarked at finde ud af for der er oceaner af forskellige på markedet... Bare husk det skal helst tages senest 20 min efter træning for at ha størst virkning 

Nå det blev vist lidt rodet

Håber lidt af det gav mening 

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Nu ved jeg ikke om du er tynd eller overvægtig eller normal af bygning? Det er meget afgørende for at give den rigtige vejledning...

hvis du er undervægtig kan du ikke opbygge muskler medmindre du bulker.. Dvs ligger I kalorie overskud... Du skal ha noget fedt på kroppen for det er fedtet du så skal ha opbygget muskler af 

Hvis du feks er overvægtig er det selvfølglig også din kost du skal fokusere på.. Masser af proteiner og glem ikke kulhydrater for dem for du brug for fordi din træning skal være med hård belastning!! Få gentagelser men med stor belastning... Det samme hvis du er normal vægtig  Og er man overvægtig er det altid godt at ha ca 30 mins cardio træning med for at få forbrændt nogle kalorier.. 

Angående protein pulver tager jeg selv dymatize og det er er gedemarked at finde ud af for der er oceaner af forskellige på markedet... Bare husk det skal helst tages senest 20 min efter træning for at ha størst virkning 

Nå det blev vist lidt rodet

Håber lidt af det gav mening 

Jeg r 148 og vejer 42,4kg ..
Synes bare det mange penge 1700 om måneden der burde være noget der fungere ligeså godt, ska bare ha fundet en der har forstand på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.