Muskelmasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Hvis du er overvægtig så synes jeg du skal få målt din fedtprocent. For du kan ikke bruge vægten til ret meget når du styrketræner da muskler vejer meget. Så du kan godt tabe fedt men veje det samme

Jeg har fået kropsscannet min krop igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

sandramor

Anonym skriver:

Jeg r 148 og vejer 42,4kg ..
Synes bare det mange penge 1700 om måneden der burde være noget der fungere ligeså godt, ska bare ha fundet en der har forstand på det

Hvad er det du giver 1700kr for om måneden?? Vel ikke protein pulver?? For det kan ikke gøre det alene.. Langt fra....

først og fremmest kan jeg se din fedt procent er meget lav hvilket mange kvinde ville være lykkelig for... Men når man skal tage muskelmasse på er det ikke godt at ha en lav fedt procent.... Hvis du træner hårdt med en lav fedt procent har musklerne intet og ta af efter træning   

Du skal ha en der kan ligge en kostplan for dig med masser af kulhydrater i så du kan tage på i vægfor derefter at at cutte.. Altså omdanne dit påtaget fedt til muskler som gøres gennem den rigtige træning... 

Protein pulver alene kan desværre ikke hjælpe dig med at tage på i muskelmasse 

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Hvad er det du giver 1700kr for om måneden?? Vel ikke protein pulver?? For det kan ikke gøre det alene.. Langt fra....

først og fremmest kan jeg se din fedt procent er meget lav hvilket mange kvinde ville være lykkelig for... Men når man skal tage muskelmasse på er det ikke godt at ha en lav fedt procent.... Hvis du træner hårdt med en lav fedt procent har musklerne intet og ta af efter træning   

Du skal ha en der kan ligge en kostplan for dig med masser af kulhydrater i så du kan tage på i vægfor derefter at at cutte.. Altså omdanne dit påtaget fedt til muskler som gøres gennem den rigtige træning... 

Protein pulver alene kan desværre ikke hjælpe dig med at tage på i muskelmasse 

Ja jeg har tabt 800g fedt % på en uge

Det r ernærings pulver, fibre piller og en anden pille ..

Så jeg burde faktisk bare spise hvad jeg vil for at gå nok kulhydrater ??

Anmeld

17. juli 2014

sandramor

Anonym skriver:

Ja jeg har tabt 800g fedt % på en uge

Det r ernærings pulver, fibre piller og en anden pille ..

Så jeg burde faktisk bare spise hvad jeg vil for at gå nok kulhydrater ??

Mmmm hold da op det var meget  Men altså det kan jo være godt nok hvis din muskelmasse så er steget 

Din muskelmasse er faktisk okay men hvad lå den på inden denne måling? 

Det er vigtigt at du samtidig træner rigtigt... Altså få gentagelser med hård belastning... Faktisk må det gerne være så tungt at du kun kan tage 4 gentagelser... Det lyder voldsomt men dine muskler skal faktisk "ødelægges" før end at de bygger sig op og blir større... Så det skal gøre "ondt" når du træner... Altså ondt på den rigtige måde...

altså det er sådan at når man skal ligge i kalorie overskud skal man gøre det i feks 4 mdr..... Det er her hvor du spiser kulhydrater... Men Neeej ikke bare spise uhæmmet for så får du måske så meget fedt på kroppen at du under din diæt ikke kan nå at komme af med det igen.. Du skal nogenlunde vide hvad dit energibehov er for at vide hvor mange kalorier du skal indtage... Men vil gætte på at du skal indtage omkring 1800 kalorier for at vedligeholde din vægt.. Når du så skal være i kalorie overskud vil jeg sige du skal indtage omkring 2300 kalorier om dagen hvor det meste skal komme fra kulhydrater og så lidt fedt og protein også...Og under dette forløb skal du træne mest cardio for at forbrænde toppen af fedtet...Derefter går man så i kalorie underskud i feks 12 uger hvor du så indtager 1300 kalorier om dagen hvor du undgår kulhydrater og indtager MEGET protein og træner hård træner for så er det du begynder at opbygge muskler og får den rigtige fedt procent og muskelmasse.... Dog skal det lige siges at det bedste til at måle ens fedt procent er en fedt tang... Den bruger stort set alle atleter og bodybuildere...

Det blev en længere smøre men ja vigtigt at finde en der virkelig ved noget om det som kan hjælpe dig på vej 

Anmeld

17. juli 2014

christina92

Hej baby.dk

Nogen herinde der træner for at bygge muskelmasse?

Hvad gør i med kost?
Hvor meget træner i?
Hvordan holder i øje med at det går den rigtige vej?
Tager i nogen kost tilskud? Pulver?

Hej du 

Jeg er tilknyttet en kostvejleder der selv er ved at træne op til newcomers 2015.

Hun har lavet kostplan til mig. Den spørger for at jeg får den rigtige fordeling mellem fedt, kulhydrater og protein til at smide fedt og gro muskler.

Jeg skal sende vægt og mål til hende hver 14. Dag. ca Hver måned får jeg målt muskelmasse og fedtprocent.

Jeg får mit pprotein pulver, kreatin, bcaa og vitaminer/mineraler

Jeg træner så tit som muligt men min. 4split og 3*cardio  i ugen. Programmet er lavet af en træner. 

God fornøjelse! !

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Mmmm hold da op det var meget  Men altså det kan jo være godt nok hvis din muskelmasse så er steget 

Din muskelmasse er faktisk okay men hvad lå den på inden denne måling? 

Det er vigtigt at du samtidig træner rigtigt... Altså få gentagelser med hård belastning... Faktisk må det gerne være så tungt at du kun kan tage 4 gentagelser... Det lyder voldsomt men dine muskler skal faktisk "ødelægges" før end at de bygger sig op og blir større... Så det skal gøre "ondt" når du træner... Altså ondt på den rigtige måde...

altså det er sådan at når man skal ligge i kalorie overskud skal man gøre det i feks 4 mdr..... Det er her hvor du spiser kulhydrater... Men Neeej ikke bare spise uhæmmet for så får du måske så meget fedt på kroppen at du under din diæt ikke kan nå at komme af med det igen.. Du skal nogenlunde vide hvad dit energibehov er for at vide hvor mange kalorier du skal indtage... Men vil gætte på at du skal indtage omkring 1800 kalorier for at vedligeholde din vægt.. Når du så skal være i kalorie overskud vil jeg sige du skal indtage omkring 2300 kalorier om dagen hvor det meste skal komme fra kulhydrater og så lidt fedt og protein også...Og under dette forløb skal du træne mest cardio for at forbrænde toppen af fedtet...Derefter går man så i kalorie underskud i feks 12 uger hvor du så indtager 1300 kalorier om dagen hvor du undgår kulhydrater og indtager MEGET protein og træner hård træner for så er det du begynder at opbygge muskler og får den rigtige fedt procent og muskelmasse.... Dog skal det lige siges at det bedste til at måle ens fedt procent er en fedt tang... Den bruger stort set alle atleter og bodybuildere...

Det blev en længere smøre men ja vigtigt at finde en der virkelig ved noget om det som kan hjælpe dig på vej 

Den r steget med 400g min muskelmasse ?

Den lå på 34..

Hold da op du kom med mange gode ting der , så i sidste ende r der Ikk behov for at jeg r på harbelife??

Anmeld

17. juli 2014

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Hej du 

Jeg er tilknyttet en kostvejleder der selv er ved at træne op til newcomers 2015.

Hun har lavet kostplan til mig. Den spørger for at jeg får den rigtige fordeling mellem fedt, kulhydrater og protein til at smide fedt og gro muskler.

Jeg skal sende vægt og mål til hende hver 14. Dag. ca Hver måned får jeg målt muskelmasse og fedtprocent.

Jeg får mit pprotein pulver, kreatin, bcaa og vitaminer/mineraler

Jeg træner så tit som muligt men min. 4split og 3*cardio  i ugen. Programmet er lavet af en træner. 

God fornøjelse! !

Hvad gir du for hende ?

Hvad for et mærke bruger du? Evt billede og pris ?

Anmeld

17. juli 2014

christina92

Anonym skriver:

Hvad gir du for hende ?

Hvad for et mærke bruger du? Evt billede og pris ?

Jeg har givet 400 kr. For kostplan og start vejning osv.

Hun synes det er et spændende projekt og vil gerne følge det så jeg giver intet for resten. 

Jeg bruger produkterne fra bodylab 

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Jeg har givet 400 kr. For kostplan og start vejning osv.

Hun synes det er et spændende projekt og vil gerne følge det så jeg giver intet for resten. 

Jeg bruger produkterne fra bodylab 

Ej hvor fedt!!!
Ka du selv se nogen ændring ?

Anmeld

18. juli 2014

christina92

Anonym skriver:

Ej hvor fedt!!!
Ka du selv se nogen ændring ?

Jeg har trænet full body i to mdr. Og har de sidste 14dage kørt med 4split og kostplan. Jeg har tabt mig 1, 1kg og har taget på omkring lårmuskel og overarm. Jeg kan tydelig se der sker ting med maven selvom jeg lige nu har ophobet ekstra væske 

Så synes der er resultater selv om jeg selv var skeptisk omkring hvor hurtigt resultaterne ville komme.  

Og ja, det er fantastisk at have den ekstra støtte, som enlig mor, studerende og med hobby virksomhed ved siden af er det afgørende med motiverende folk omkring mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.