Anonym skriver:
Ja jeg har tabt 800g fedt % på en uge 
Det r ernærings pulver, fibre piller og en anden pille ..
Så jeg burde faktisk bare spise hvad jeg vil for at gå nok kulhydrater ??
Mmmm hold da op det var meget
Men altså det kan jo være godt nok hvis din muskelmasse så er steget 
Din muskelmasse er faktisk okay men hvad lå den på inden denne måling?
Det er vigtigt at du samtidig træner rigtigt... Altså få gentagelser med hård belastning... Faktisk må det gerne være så tungt at du kun kan tage 4 gentagelser... Det lyder voldsomt men dine muskler skal faktisk "ødelægges" før end at de bygger sig op og blir større... Så det skal gøre "ondt" når du træner... Altså ondt på den rigtige måde...
altså det er sådan at når man skal ligge i kalorie overskud skal man gøre det i feks 4 mdr..... Det er her hvor du spiser kulhydrater... Men Neeej ikke bare spise uhæmmet for så får du måske så meget fedt på kroppen at du under din diæt ikke kan nå at komme af med det igen.. Du skal nogenlunde vide hvad dit energibehov er for at vide hvor mange kalorier du skal indtage... Men vil gætte på at du skal indtage omkring 1800 kalorier for at vedligeholde din vægt.. Når du så skal være i kalorie overskud vil jeg sige du skal indtage omkring 2300 kalorier om dagen hvor det meste skal komme fra kulhydrater og så lidt fedt og protein også...Og under dette forløb skal du træne mest cardio for at forbrænde toppen af fedtet...Derefter går man så i kalorie underskud i feks 12 uger hvor du så indtager 1300 kalorier om dagen hvor du undgår kulhydrater og indtager MEGET protein og træner hård træner for så er det du begynder at opbygge muskler og får den rigtige fedt procent og muskelmasse.... Dog skal det lige siges at det bedste til at måle ens fedt procent er en fedt tang... Den bruger stort set alle atleter og bodybuildere...
Det blev en længere smøre men ja vigtigt at finde en der virkelig ved noget om det som kan hjælpe dig på vej 
Anmeld