Er jeg skruk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

HappyOne

Babybrain skriver:

Ja, det er jeg også sikker på det kan, da det er et fjernstudie, men jeg har også et fuldtidsjob, jeg skal vende tilbage til efter barsel, så indtil videre er det lidt nervepirrende, om jeg kan klare det hele. Men det kan jeg jo finde ud af hen ad vejen. 

Det kan jeg godt forstå, det er bedst at tage 1 skridt ad gangen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du allerede har prøvet at få en abort og du ikke er kommet over den endnu, så skal du da så absolut heller ikke vælge abort denne gang Du og kæresten må få talt ud og finde ud af hvordan i bedst løser det. Mange mænd panikker til at starte med, især når det ikke er planlagt. Du må have argumenterne klar til at lægge hans tvivl ned 

Og nej, det er ikke skørt ift studie! Det var en ups'er og så må man tage den derfra studiet kan genoptages efter barsel, værre er det jo ikke. 

Anmeld

16. juli 2014

Loan

Da jeg søgte ind på HF stod jeg selv med en positiv test, vi havde prøvet i 1 år og 8 måneder så jeg var fuldkommen ligeglad med det ville betyde jeg ikke kunne færdig gøre året, og derved skulle starte forfra på første år. Da jeg skulle til at starte midt i august tabet jeg barnet 

3 måneder senere står jeg med en ny positiv som kan melde sin ankomst hvert øjeblik, den graviditet nu passer hundrede gange bedre, fik færdig gjort første år, et års barsel og så andet år.

Men når du har været igennem en abort som du ikke er kommet dig over er der kun et at gøre, i må snakke sammen og få alle kortene på bordet til i finder ud af det hele.

Anmeld

16. juli 2014

HappyOne

Mor11 skriver:

Hvis du allerede har prøvet at få en abort og du ikke er kommet over den endnu, så skal du da så absolut heller ikke vælge abort denne gang Du og kæresten må få talt ud og finde ud af hvordan i bedst løser det. Mange mænd panikker til at starte med, især når det ikke er planlagt. Du må have argumenterne klar til at lægge hans tvivl ned 

Og nej, det er ikke skørt ift studie! Det var en ups'er og så må man tage den derfra studiet kan genoptages efter barsel, værre er det jo ikke. 

Det er virkelig rar at du ser det på sammen måde som jeg selv gør.

Anmeld

16. juli 2014

HappyOne

Loan skriver:

Da jeg søgte ind på HF stod jeg selv med en positiv test, vi havde prøvet i 1 år og 8 måneder så jeg var fuldkommen ligeglad med det ville betyde jeg ikke kunne færdig gøre året, og derved skulle starte forfra på første år. Da jeg skulle til at starte midt i august tabet jeg barnet 

3 måneder senere står jeg med en ny positiv som kan melde sin ankomst hvert øjeblik, den graviditet nu passer hundrede gange bedre, fik færdig gjort første år, et års barsel og så andet år.

Men når du har været igennem en abort som du ikke er kommet dig over er der kun et at gøre, i må snakke sammen og få alle kortene på bordet til i finder ud af det hele.

Ja det er det eneste rigtige at gøre, For jeg ved med mig selv at jeg ikke kan klare at gå igennem endnu en abort.

Jeg er ked af at høre du tabte dengang, men godt der var endnu en positiv på vej

Anmeld

16. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Som de andre siger: Hvis I føler I kan klare opgaven....

Og du ikke tror, du ville klare en abort, ja hvorfor ikke? Hvorfor skal man være ældre?

Synes det er mærkeligt, at sige det er skørt...

Snak det grundigt igennem! Husk at jeres liv ikke går i stå pga. et barn, som mange åbenbart mener....

Anmeld

16. juli 2014

HappyOne

Saphiira skriver:

Som de andre siger: Hvis I føler I kan klare opgaven....

Og du ikke tror, du ville klare en abort, ja hvorfor ikke? Hvorfor skal man være ældre?

Synes det er mærkeligt, at sige det er skørt...

Snak det grundigt igennem! Husk at jeres liv ikke går i stå pga. et barn, som mange åbenbart mener....

Sådan ser jeg det også.

Men som skrevet tidligere er det ikke mig der mener det er skørt, det var nogle for en anden gruppe. Jeg fylder snart 21, og synes da der er mange i min omkreds der har børn.

Jeg føler selv jeg er klar, så tror det bliver et go for it

Anmeld

16. juli 2014

Tullemoar

vBirgitte skriver:

Sådan ser jeg det også.

Men som skrevet tidligere er det ikke mig der mener det er skørt, det var nogle for en anden gruppe. Jeg fylder snart 21, og synes da der er mange i min omkreds der har børn.

Jeg føler selv jeg er klar, så tror det bliver et go for it

det var også dem jeg mente Synes virkelig nogle har travlt med at man IKKE skal have børn, fordi man er ung..

Anmeld

16. juli 2014

HappyOne

Saphiira skriver:

det var også dem jeg mente Synes virkelig nogle har travlt med at man IKKE skal have børn, fordi man er ung..

Det samme her. Og ville da ikke sige man ikke skulle begynde i en ung alder når det kan tage så lang tid at teste positiv  

Anmeld

16. juli 2014

Tullemoar

vBirgitte skriver:

Det samme her. Og ville da ikke sige man ikke skulle begynde i en ung alder når det kan tage så lang tid at teste positiv  

Håber du får en god snak med din kæreste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.