Ung og gravid med barn nr 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

SandraXOXO

Synes ikke det er ungt at have 3 børn i jeres alder. Jeg havde tre børn allerede da jeg var 24 og vi fik ingen blikke eller noget. :-) Stort tillykke med den kommende 3er :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Lukas&Liam<3

Jeg synes ikke det virker som sådan vildt tidligt

Men ja, lad dem da bare ha deres meninger, det er jeres valg vi har stået i det samme, min kæreste var 19 og jeg 21 med den første og 20 og 22 med den anden. Hvor meget tror du lige vi har hørt for det?
Men vi er glade og har det godt, det er vel det vigtigste

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

mch skriver:

Op med humøret og tillykke med graviditeten jeg vælger lige at vedhæfte den artikel her, så kan det være du finder på nogle gode kommentar
http://politiken.dk/debat/ECE2334687/hvad-bilder-d e-gamle-moedre-sig-egentlig-ind/

Sikke en god artikel som sætter det hele meget på spidsen, tak!

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Lukas&Liam<3 skriver:

Jeg synes ikke det virker som sådan vildt tidligt

Men ja, lad dem da bare ha deres meninger, det er jeres valg vi har stået i det samme, min kæreste var 19 og jeg 21 med den første og 20 og 22 med den anden. Hvor meget tror du lige vi har hørt for det?
Men vi er glade og har det godt, det er vel det vigtigste

Du har ret

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Synes ikke det er ungt at have 3 børn i jeres alder. Jeg havde tre børn allerede da jeg var 24 og vi fik ingen blikke eller noget. :-) Stort tillykke med den kommende 3er :-D

Tak! og til dig!

Anmeld

16. juli 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Jeg er 27, mor til 2 skønne piger på 2,5 og 4 og har termin til dec. Jeg når at blive 28 i sep, men det gir jo nogenlunde det samme. 

Jeg kender godt kommentarerne, men jeg er ligeglad. Vi vil ha nr 3 nu, det er vores valg! Heldigvis er det ikke vores familie eller venner der kommer med de kommentarer, men bekendte og fremmede og derfor rager det mig en papand! 

I skal gøre hvad der er godt for JERES familie, ikke hvad andre dikterer! 

Hvor er du sej tak for opbakningen

Anmeld

16. juli 2014

4kløver

Tillykke  

jeg var 21 da jeg havde 3 børn.  

Anmeld

17. juli 2014

Moar2012

Anonym skriver:

Hej damer

Jeg er en 26-årig kvinde, der næsten når at blive 27 inden barn nr 3 kommer...

Vi har i forvejen en dreng på 6, som vi fik da jeg var knap 20 og min kæreste 23 (absolut ikke planlagt, men ønsket), og en pige på halvandet vi var 24, og 27 da vi fik hende og hun var meget planlagt...

To fantastiske unger som elsker hinanden højt og som vi elsker højt..

Vi har altid godt kunnet tænke os 3 børn, særligt kunne vi godt tænke os søskende lidt tættere på hinanden end de 5 år der er mellem vores dreng og pige, men har sloges lidt med tanken om det ikke var lidt små pinligt at have 3 børn og ikke være ældre... Så hjertet siger ja, men hjernen sagde nej..

Vi besluttede os for at prøve, da det tog 2 år at blive gravide med vores datter og selvfølgelig blev jeg gravid i første hug.

Det skal siges at vi har eget nyistandsat hus, 2 biler, faste Jobs (jeg er pædagog, min kæreste fabriksarbejder), gode venner, overskud og økonomien er til det... og vi har været kærester i 10 år trods vores unge alder...

Orker bare ikke mere af det jeg mødte meget med vores søn: "du er da aaalt for ung", "i har da travlt" og så videre...

Så hjertet er lykkelig, men hjernen er skeptisk..

Hvad ville i synes om en 27-årig mor til 3?

(Ihh guder, hvor ville jeg ønske at folk var mere åbensindet og at jeg var mere ligeglad, hader mig selv for ikke bare være ovenud lykkelig)

Tanker fra en forvirret

Altså jeg er 27 og venter nr 3 har en på 4 og 2 nu og lillebror kommer til oktober. Derudover er jeg også gift:-) jeg elsker mit luv og er så ligeglad med hvad andre siger så længe man har overskud til sine børn kan jeg ikke se problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.