Hej damer
Jeg er en 26-årig kvinde, der næsten når at blive 27 inden barn nr 3 kommer...
Vi har i forvejen en dreng på 6, som vi fik da jeg var knap 20 og min kæreste 23 (absolut ikke planlagt, men ønsket), og en pige på halvandet vi var 24, og 27 da vi fik hende og hun var meget planlagt...
To fantastiske unger som elsker hinanden højt og som vi elsker højt..
Vi har altid godt kunnet tænke os 3 børn, særligt kunne vi godt tænke os søskende lidt tættere på hinanden end de 5 år der er mellem vores dreng og pige, men har sloges lidt med tanken om det ikke var lidt små pinligt at have 3 børn og ikke være ældre... Så hjertet siger ja, men hjernen sagde nej..
Vi besluttede os for at prøve, da det tog 2 år at blive gravide med vores datter og selvfølgelig blev jeg gravid i første hug.
Det skal siges at vi har eget nyistandsat hus, 2 biler, faste Jobs (jeg er pædagog, min kæreste fabriksarbejder), gode venner, overskud og økonomien er til det... og vi har været kærester i 10 år trods vores unge alder...
Orker bare ikke mere af det jeg mødte meget med vores søn: "du er da aaalt for ung", "i har da travlt" og så videre...
Så hjertet er lykkelig, men hjernen er skeptisk..
Hvad ville i synes om en 27-årig mor til 3?
(Ihh guder, hvor ville jeg ønske at folk var mere åbensindet og at jeg var mere ligeglad, hader mig selv for ikke bare være ovenud lykkelig)
Tanker fra en forvirret
Anmeld